هشتاد وششمین جلسه شورای اداری کیش با محوریت بررسی عملکرد نوروزی جزیره کیش و کمک به آسیب دیدگان مناطق سیل زده برگزار شد.

به گزارش کیش نیوز ، در هشتاد وششمین جلسه شورای اداری کیش دکترغلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و رئیس شورای اداری جزیره با تقدیر از عملکرد همه دست اندرکاران برگزاری نوروز ۹۸ گفت: ستاد نوروزی کیش با بهره گیری از تجارب حضور مسافران در بهمن ۹۷ و سال های گذشته ، نوروز ۹۸ را با موفقیت سپری کرد و رضایت بالای مسافران حاصل برنامه ریزی دقیق و عملکرد مناسب همه دستگاهها بود.

وی با بیان اینکه در ابتدای نوروز ۹۸ راه اندازی اتاق کنترل هوشمند گام موثری برای آگاهی از وضعیت کلی کیش و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان وگردشگران بود افزود: پاکیزگی فضای شهری ، تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی به موقع باعث شد گردشگران در نوروز ۹۸  جزیره کیش را با رضایت خاطر ترک کنند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از تلاشهای صداوسیما، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی و فعال درپوشش برنامه های نوروز ۹۸ در کیش گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در تلاش است برای مناسبتهای مختلف جشنواره های شاد و مفرحی برگزار کند تا در تمام ایام سال مسافران مشتاق سفر به کیش باشند.

توجه جدی به ناوگان حمل و نقل عمومی و اجرای طرح های ملی و محیط زیستی مانند حذف کیسه های پلاستیکی از موضوعات مورد اشاره دکتر مظفری بود که جزو برنامه های سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۹۸ است.

وی ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان کشورمان از شهروندان و همه نهادهای دولتی وخصوصی جزیره کیش خواست از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد کیش ، کمک های خودرا به مناطق سیل شده ارسال کنند.

وی همچنین یک ماه از حقوق خود و در صورت رضایت ، یک روز از حقوق کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش را برای کمک به مردم سیل زده کشورمان اختصاص داد.

دکتر مظفری با اشاره به موضع گیری اخیر دولتمردان امریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این شیطنت ها تبلیغات سیاسی و زیر سایه نقشه های صهیونیسم است و این ترفندها نمی تواند چهره بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در دنیا خدشه دار کند.

شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت كيش نیز دراین جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه به بیان آیات وروایات  دینی در خصوص شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام و فرزندان حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

وی درادامه با گرامیداشت روز پاسدار، اقدام ابلهانه دولت امریکا در مورد سپاه را محکوم کرد وگفت: سپاه فرزند کشور است وتوهین به سپاه توهین به ملت ایران وشهدا است.

امام جمعه اهل سنت كيش با اشاره به وحدت وهمدلی تمامی نهادهای نظامی، انتظامی و حمایتی در کمک به مناطق سیل زده تاکید کرد: هرچه این تهدیدها بیشتر می شود شاهد هستیم اتحاد وهمدلی مردم کشورمان نیز بیشتر می شود.

شیخ یعقوب شمس درپایان سخنانش از تلاش های مسئولان گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و تمامی دست اندرکاران برگزاری نوروز ۹۸ تقدیر وتشکر کرد.

دکتر مصطفی نادعلی نژاد سرپرست بیمارستان کیش هم گفت: میزان ویزیت های امسال در بیمارستان کیش با ۲۲ درصد افزایش به ۱۴ هزار و ۴۹ نفر رسید . سنجش مشکلات ورضایت ها به صورت شبانه روزی انجام می شد. در بخش فیزوتراپی رضایت صد در صدی ثبت شده است و سال ۹۷ بیش از ۷۶ درصد از مراجعه کنندگان از خدمات بیمارستان راضی بودند.

مسیح الله صفا مدیر عامل جامعه هتلداران کیش هم در جلسه شورای اداری از اشغال ۹۴ درصدی هتلها در ایام نوروز خبر داد و گفت: هتل های کیش پذیرای ۱۲۰ هزار مسافر بودند و تنها یک شکایت ثبت شد که آن هم مربوط به خدمات هتل نبود.

وی گفت : یکی از فعالان عرصه هتلداری یک میلیارد تومان به آسیب دیدگان سیل کمک کرد و برنامه جمع آوری کمک همچنان ادامه دارد.

  • منبع خبر : کیش نیوز