عباس زینل نیا مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش گفت: این نمایشگاه از  30 اردیبهشت تا 2 خرداد از ساعت 17 تا 23 با حضور هتلداران و شرکت های ارایه کننده خدمات هتلداری، شرکت های خدمات مسافرتی و شرکت های هواپیمایی و برخی از کشورهای خارجی با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود در صنعت گردشگری در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد .

در نشستی با حضور مهدی ادیبان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ، عباس زینل نیا  مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش و  اصحاب رسانه جزیره  در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد از  پوستر های نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش رونمایی شد.

مجری برگزاری این نمایشگاه نیز دراین نشست ایجاد فرصت های هم افزایی، ارتقاء سطح دانش و آگاهی، ارائه آخرین تجهیزات و خدمات گردشگری و معرفی و حمایت از محصولات خلاق در گردشگری را محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه برشمرد وگفت: درکنار رویدادهای اصلی، کارگاهها ونشست های تخصصی نیز درحاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش برپا خواهد شد.

عباس زینل نیا افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش ۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۳ میزبان علاقمندان است و درخصوص حضور کشورهای خارجی در حال رایزنی با وزرات خارجه هستیم.وی تصریح کرد: ستاد اجرایی نمایشگاه بین المللی گردشگری از بهمن سال گذشته آغاز به کار کرده است و تلاش می شود با حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش و در سایه مشارکت وهمکاری بخش خصوصی شاهد برگزاری رویدادی متفاوت درحوزه گردشگری درکشور باشیم.

درپایان این نشست پس از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران، از پوستر نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش و پوسترهای سمپوزیوم هتلداران و گردهمایی سرآشپزهای ایرانی رونمایی شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش