در آئین پایانی جایزه سالانه «مجمع مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» میکامال کیش توانست پس از گروه ماجدالفطیم امارات، در رتبه دوم قرار بگیرد و تندیس نقره‌ای سال 2023 را دریافت کرد. این جایزه در اوایل آبان‌ماه سالجاری در هتل ریتز کارلتون دبی به نمایندگان میکامال اهدا شد.

به گزارش کیش نیوز ، در آئین پایانی جایزه سالانه «مجمع مراکز خرید و صنعت خرده‌فروشی خاورمیانه و شمال آفریقا» میکامال توانست پس از گروه ماجدالفطیم امارات، در رتبه دوم قرار بگیرد و تندیس نقره‌ای سال ۲۰۲۳ را دریافت کرد. این جایزه شامگاه دوشنبه دوم آبان‌ماه در هتل ریتز کارلتون دبی به نمایندگان میکامال اهدا شد.
گفتنی است، از میان ۲۰۰ پروژه سال جاری، ۳۰ پروژه به مرحلۀ نهایی راه یافته بودند که از میان آنها جایزه طلایی به «گروه ماجدالفطیم امارات» رسید و میکامالِ ایران رتبه دوم و جایزه نقره‌ای را به دست آورد. این جایزه به‌منظور برگزاری طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌هایی که میکامال برای جذب گردشگران و مشتریان خود از جمله پروژه «کیش‌گیمز» اجرا کرده است، به این مجموعه تفریحی و تجاری اختصاص یافت.
در بیانیۀ اهدای این جایزه آمده است: «میکامال نه‌تنها به ارائه خریدهای درجۀ یک وفادار بوده، بلکه طیف گسترده‌ای از رویدادها و سرگرمی‌ها را برای جذب گردشگران و مشتریان فراهم کرده و با رویکردهای نوآورانۀ خود، به گسترش همکاری برای به‌حداکثررساندن پتانسیل پروژه و موفقیت بلندمدت خود خیز برداشته است».
خاطرنشان می‌سازد گروه ماجدالفطیم با بیش از ۱۸ مرکز خرید از جمله سیتی‌سنتر میردف، مرکز خرید امارات و سیتی‌سنتر دیره از سال ۱۹۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در جایگاه نخست قرار گرفت. میکامال نیز از یک سال پیش در جزیره کیش شروع به فعالیت کرده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی میکامال