به گزارش خبرنگار گروه ورزشی کیش نیوز ، محمد محمدی لویه یکی از تنیسورهای موفق جزیره زیبای کیش که تاکنون افتخارات خوبی را برای ورزش تنیس این جزیره زیبا و مرجانی به ارمغان آورده است.

جزیره زیبای کیش همواره دارای ورزشکاران و قهرمانان بسیاری می باشد که سالهاست همواره نامشان در آسمان پهناور و نیلگون ورزش کشورمان خوش درخشیده است، که در این گفتگوی اختصاصی با معرفی یک جوان موفق با ما همراه خواهید بود :

در ابتدا ضمن معرفی خودتون بفرمایید که از چه سالی ورزش تنیس رو شروع کردید؟

اینجانب محمد محمدی لویه در در سال ۱۳۸۲ در تهران متولد شدم  و از همان اوایل کودکی به جزیره کیش آمده و فعالیت ورزش تنیس روی میز رو هم  بدلیل علاقه زیادی که  به این رشته  ورزشی داشتم از سال ۱۳۸۸ در سالن اختصاصی پینگ پنگ جزیره زیبای کیش به صورت رسمی آغاز نمودم که جا دارد از کلیه زحمات مربی خوبم آقای محمد امین اردوخانی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم که در تمامی موفقیت های اینجانب در طول این مدت همراه و یاری رسان من بوده است

از زمانی وارد مسابقات تنیس روی میز شدید و در طول این مدت تاکنون چه مقام هایی را کسب نموده اید ؟

تمرینات خودم به مدت دوسال در بصورت فشرده ادامه دادم که در مهرماه ۱۳۹۰ به عنوان کم سن و سال ترین بازیکن جزیره زیبای کیش در مسابقات جام رمضان شرکت کردم  و لوح تقدیر دریافت نمودم که مقام هایی رو که در طول این مدت کسب کردم به اختصار خدمتتون بیان میکنم :

در دی ماه ۱۳۹۰ در اولین مسابقات قهرمانی کشور در رده خردسالان شرکت کردم که اولین تجربه مسابقات کشوری خود را در ۸ سالگی داشتم.

در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ در مسابقات دهه ی فجر کیش شرکت کردم و مقام سوم این مسابقات رو کسب نمودم .

درسال ۱۳۹۲ در مسابقات آموزشگاههای کیش شرکت کردم و به مقام دوم انفرادی این مسابقات رسیدم.

در تاریخ ۱۰/۳/۹۴ در مسابقات آموزشگاهی کیش شرکت کردم و مقام قهرمانی این مسابقات رو کسب نمودم .

در سال ۱۳۹۴ در مسابقات گرامیداشت هفته المپیک شرکت کردم و به مقام دوم انفرادی این مسابقات دست پیدا نمودم.

در تاریخ ۷/۱۰/۱۳۹۴ در مسابقات رنکینگ انفرادی آقایان کیش شرکت کردم و در رده سنی آزاد مقام سوم این مسابقات رو کسب نمودم .

در تاریخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۴ در مسابقات قهرمانی کیش شرکت کردم و مقام قهرمانی این مسابقات رو کسب نمودم .

در سال ۱۳۹۴ در مسابقات قهرمانی آموزشگاههای استان هرمزگان شرکت کردم و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات در سطح استان هرمزگان دست پیدا کردم .

در مرداد ماه ۱۳۹۵ در مسابقات جام شهید علی حاجبی که سپاه پاسداران کیش میزبان این مسابقات بود که مقام دوم این مسابقات رو کسب نمودم .

مقام قهرمانی سال ۱۳۹۵ در مسابقات جام رمضان کیش

مقام قهرمانی سال ۱۳۹۶ در مسابقات آموزشگاه های کیش

مقام سوم سال ۱۳۹۶ در مسابقات دوبل دو نفره

مقام قهرمانی در سال ۱۳۹۶ در مسابقات رنکینگ دسته آزاد

مقام قهرمانی  درسال ۱۳۹۶ در مسابقات قهرمانی مدارس سراسر استان هرمزگان که بعد از سه روز از این مسابقه همچنین به مقام قهرمانی استان هرمزگان هم رسیدم که از یازده بازی ۱۰ بازی را بردم و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسیدم.

مقام قهرمانی در سال ۱۳۹۷ در مسابقات جام رمضان در کیش در گروه رده های آزاد ( بزرگسالان)

کسب مقام سومی مسابقات لیگ برتر کشور

در مجموع فعالیت های ورزشی خود  نیز چه مقام ها و مدال هایی را در طول این مدت بدست آورده اید ؟

در مجموع فعالیت های ورزشی ام تا کنون تعداد ۸ مدال گردن آویز اولی و یک مدال گردن آویز دومی و تعداد ۳ عدد گردن آویز سومی  و تعداد ۲۰ عدد حکم قهرمانی و لوح تقدیر در مسابقات مختلف در ورزش تنیس روی میز تاکنون دریافت نموده ام .

در پایان اگه صحبت خاصی رو دارید لطفا  بیان کنید ؟

مجدداً از کیش نیوز  تشکر می کنم که بنده را دعوت نمودید تا فرصتی داشته و بتوانم موفقیت ورزشی خودم را به اطلاع مردم و خصوصاً کیشوندان عزیز برسانم و همچنین در پایان جا دارد که از حمایت های همه جانبه خانواده ام و پدر و مادر و برادرم  و همچنین مجددا از مربی خوبم آقای اردوخانی و همه مسئولان پرتلاش ورزش کیش تشکر و قدردانی نمایم و امیدوارم با لطف و توجه خداوند و تلاش هرچه  بیشتر بتوانم برای کشورعزیزم و بخصوص  جزیره زیبای کیش افتخارآفرین باشم.

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز