طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ناصرآخوندی بعنوان عضو هیات مدیره و سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش انتخاب شد

به گزارش کیش نیوز ، در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاوران، معاونان ومدیران سازمان وشرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش برگزار شد طی حکمی از سوی دکتر مظفری ، ناصر آخوندی بعنوان مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش انتصاب و از زحمات و تلاش های سید رضا سراج در دوره تصدی مدیرعاملی این شرکت تقدیر شد .

ناصرآخوندی عضو هیات مدیره وسرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در این مراسم با تقدیر از تلاش های سید رضا سراج در دوره تصدی مدیرعاملی این شرکت گفت: تلاشمان این است با شفافیت، توجه به اثربخشی، تبدیل دارایی غیر بازده به بازده، جذب سرمایه و افزایش کارایی، شرایط خوبی برای جذب سرمایه فراهم کنیم .

وی افزود: جزیره کیش محل مناسبی برای جذب سرمایه است باید با ایجاد سیستمی آنلاین و حذف وابستگی امور به اشخاص ، امکان دسترسی به اطلاعات، سوابق واهداف را برای مسئولان وسرمایه گذران میسر کنیم. برنامه بلند مدت باید به تبع شرایط مورد بازنگری قرار گیرد و انجام همه این امور نیازمند کارتیمی و همکاری جمعی است که امیدوارم با مشارکت همه دست اندرکاران دراجرای امور ودستیابی به اهداف موفق باشیم.

در ادامه این  نشست سید رضا سراج با تبریک به دکتر ناصر آخوندی و آرزوی موفقیت برای وی در راستای اهداف عالیه سازمان گفت: در چهارسال گذشته شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش تلاش کرد با انجام کار تیمی در سه حوزه سرمایه گذاری، برگزاری نمایشگاهها وهمایش ها و بخش رفاه ودرمان ، خدمات شایسته ای ارائه واقدامات موثری انجام دهد.

گفتنی است در این جلسه دکتر غلامحسین مظفری ضمن تقدیر از خدمات سیدرضا سراج ، حکم انتصاب دکتر ناصر آخوندی سرپرست جدید شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش و شکراله بنار عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش را به آنان اعطا کرد.

  • منبع خبر : کیش نیوز