در یک رکورد جالب از تعداد 200 دانش آموز دبیرستان نمونه دولتی بعثت 180 دانش آموز موفق به کسب معدل بالای 19 و نیم و از این 180 دانش آموز تعداد 75 نفر توانسته اند معدل 20 را در کارنامه خود ثبت کنند

به گزارش کیش نیوز ، سید جواد قوامی نژاد، رئیس آموزش و پرورش کیش در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده دبیرستان دخترانه نمونه دولتی بعثت کیش با تقدیر از تلاش های مدیران و اولیاء مدرسه، اولیاء دانش آموزان و تلاش های دانش آموزان دبیرستان در دست یابی به جایگاه های برتر تحصیلی جزیره با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش و پرورش کیش برنامه های سه ساله تدوین شده است گفت : در این هدفگذاری که هوشمندانه صورت گرفته است مقرر شده تا در سه سال آینده در ردیف ۵ آموزش و پرورش برتر کشور و به تعبیر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جایگاه برترین آموزش و پرورش کشور قرار بگیریم که این مهم با توجه به درایت، توانمندی و مدیریت اولیاء مدرسه، خانواده و تلاش های دانش آموزان محقق خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش در ادامه با بیان این که در آموزش پرورش باید مراحلی از حیات طیبه تحقق پذیرد گفت: تحقق این موضوع در مدارس صالح شکل می گیرد که دارای هفت ویژگی ساده سازی، پالایش، متناسب سازی، انعطاف پذری، تعادل، حاکمیت انسان و عدالت، مشارکت و تعاون است که مدیران آموزش پروش به این سمت و سو حرکت خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به اینکه از ابتدای سال تحصیلی ۹۸ شاهد اجرای برنامه های مختلف در مدارس کیش هستیم تاکید کرد: این رویدادها می تواند منجر به جهش خوبی در آموزش و پرورش کیش شود.

قوامی نژاد در ادامه افزود : زمانی ما خواهیم توانست در کشور جایگاه برتر را کسب کنیم که دماسنج آموزش و پرورش کیش که شامل دانش آموز، مدیریت و اولیا در کنار یکدیگر بوده و به عنوان یک ستاد تربیتی موفق عمل کنند که در این صورت شاهد درخشش ستارگان آموزش و پرورش جزیره مرجانی کیش در کشور و جهان اسلام خواهیم بود.

سید جواد قوامی نژاد، رئیس آموزش و پرورش کیش در پایان صحبت های خود از دبیرستان دخترانه نمونه دولتی بعثت بعنوان یکی از بهترین مدارس جزیره زیبای کیش نام برد و از  معلمین ، دانش آموزان و همراهی انجمن اولیاء این دبیرستان تقدیر نمود .

همچنین در ادامه این مراسم اکرم اکبریان مدیر مدرسه نمونه مردمی بعثت ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتراین دبیرستان را ایجاد اعتماد به نفس، ارزشگذاری به زحمات دانش آموزان و همکاران خود برشمرد و گفت : این جشن به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان، ایجاد اعتماد به نفس، ارزشگذاری به زحمات همکاران این مدرسه نمونه مردمی و ظهور عینی خدمات همکاران آموزشی و انجمن محترم اولیاء می باشد.

مدیر مدرسه نمونه مردمی بعثت  در ادامه با تقدیر از تلاش های دانش آموزان و همراهی و همکاری اولیاء و مسئولان اداره آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از تعداد ۲۶۰ دانش آموزاین مدرسه ۲۰۰ دانش آموز توانسته اند در نوبت اول معدل بالای ۱۹ کسب کنند افزود: از تعداد ۲۰۰ دانش آموزی یاد شده ۱۸۰ دانش آموز موفق به کسب معدل بالای ۱۹ و نیم و از این ۱۸۰ دانش آموز تعداد ۷۵ نفر توانسته اند معدل ۲۰ را در کارنامه خود ثبت کنند.

وی همچنین افزود: امیدواریم تعداد ۶۰ دانش آموز دیگر مدرسه نیز با تلاش های بیشتر در آزمون های آینده رشد و موفقیت خوبی را به دست آورند.

اکبریان در پایان از مدیریت و معاونین اداره آموزش وپرورش جزیره ، مجموعه عوامل آموزشی و اجرایی مدرسه نمونه مردمی بعثت  ، مشاورین امور پرورشی و آموزشی، نیروهای خدماتی و اعضای پرتلاش انجمن اولیاء برای برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر و تشکر نمود.

در خاتمه این مراسم که با شور هیجان بسیار زیاد دانش آموزان همراه بود با حمایت همه جانبه انجمن اولیاء مدرسه نمونه مردمی بعثت جزیره کیش  با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه از دانش آموزان برتر و معلمین این دبیرستان تجلیل بعمل آمد.

  • منبع خبر : کیش نیوز