در سال های متمادی ثابت شده است كه اين بزرگان ، معتمدين و جوانان ارزنده كيش هستند كه اعتبار و آينده اين جزيره را رقم ميزنند.

نمیدانم تا حالا برایتان پیش آمده وقتی کسی از شما میپرسد که اهل کجا هستيد… دچار تردید شويد یا خير؟

وقتي از من در همه ی  این سالها پرسیده مي شد كه اهل کجاييد  با همه ی اراداتی که به شهر زادگاهم  دارم، اما دچار تردید ميشدم که اول بگویم  اهل کجا  هستم؟!

بالاخره همه ی ما در یک شهری به دنیا آمده ایم ، در شهر دیگری درس خوانده ایم و در شهر دیگری کار کرده ایم…

در طول این دو دهه از  تلاشم برای خانواده ی گردشگری در ایران  بخصوص جزیره کیش ، فکر میکنم جواب این سوال حداقل برای من كاملا روشن است،

من اهل کیشم.

اهل جایی بودن یعنی اینکه  که وقتی گفتیم کجا ، همه ما را بتوانند در آن شهر بشناسند و یا بقیه ی شهر را از حال و هوای ما درک کنند.

همه ما درست اهل  همانجایی هستیم که تجربه های موفق و روزهای سخت و آسان مان را در خاطرش نگه داشته است.

کیش برای همه ما كساني كه عمرمان را در جغرافیای این جزیره گذرانده ایم مکانی بوده  که تجربیات اصلی زندگی مان در آن رخ داده است.

زبان مشترک همه ی ما که اهل کیش هستیم ، احترام به شان و ارزش های انسانی ، کسب و کار حلال ، بخشش  و بخشندگی، خلاقیت و نوآوری، تعهد کاری و مسئولیت پذیری  است و همه ی این مفاهیم مشترک قطعاً ما را به یک  عاقبت خیری رهنمون میکند.

در اين سال ها به من ثابت شده است كه اين بزرگان، معتمدين و جوانان ارزنده كيش هستند كه اعتبار و آينده اين جزيره را رقم ميزنند.

۲۰ آبان روز کیش را به فال نیک می گیریم و امیدوارم به برکت انسانهای شریفی که در این جزیره صادقانه تلاش می کنند و همچنين با صداقت و يكدلي دست به دست هم داده تا اين جزيره را به جايگاه واقعيش برسانيم كه قطعا مسير توسعه و شکوفایی كيش به همت دستان اين عزيزان احتياج دارد.

  • نویسنده : رضا همدانی، کارآفرین حوزه ی گردشگری و عضو هیئت مدیره ی جامعه هتلداران کیش
  • منبع خبر : کیش نیوز