مدیرعامل منطقه آزاد کیش اعلام کرد: روند ارائه خدمت رسانی به مسافران نوروزی ارزیابی، و از دستگاهها نهادهای فعال در این عرصه در مراسمی تجلیل می شود.

به گزارش کیش نیوز ، دکتر علامحسین مظفری در گفتگو با ایرنا ضمن قدردانی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی و کمیته های زیر مجموعه و همه دست اندارکاران امور اجرایی، اداری، خدماتی، پشتیبانی، امدادی و انتظامی و اطلاع رسانی جزیره کیش تصریح کرد: آیین تجلیل از دستگاههای فعال و خدمت دهنده به مسافران نوروزی پس از پایان تعطیلات با جمعبندی و ارزشیابی عمکردها و رویکرد به تقویت انگیرشهای کاری، شناسایی نقاط قوت، بهره برداری از تجربیات، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب و تقویت هرچه بیشتر کارکردهای مدیریتی انجام می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش اضافه کرد: خدمت رسانی مطلوب به صدها مسافر نوروزی در جزیره کیش طی اولین دروه تعطیلات نوروزی، به کارگیری همه امکانات در این زمینه ، هماهنگی بین دستگاههای مختلف و اجرای مجموعه ای از جشنواره و برنامه های مختلف در نقاط مختلف کیش همراه با نظم و انضباط، کاری بزرگ و نشاندهنده ظرفیتها و قابلیتهای بی بدیل جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری منطقه و کشور است.

وی اضافه کرد: منطقه آزاد کیش در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ نشان داد که می تواند با تقویت هرچه بیشتر زیرساختها، در حوزه گردشگری جهانی به جایگاهی شایسته دست یابد.

منطقه آزاد کیش در اولین دروه تعطیلات نوروزی میزبان بیش از ۱۵۰ هزار گردشگر و مسافر از سراسر کشور و نقاط مختلف جهان بود و براساس آخرین آرماهای منتشره از ابتدای تعطبلات نوروزی تاکنون حدود ۲۰۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی از طریق فرودگاه و بنادر مجاور وارد این جزیره شده اند.

میهمانانی که در بندرگاهها و فرودگاهها مورد استقبال قرار گرفتند، در میهمانی ها، جشن ها و جشنواره های شاد نوروزی شرکت کردند، در سواحل آرامش بخش قدم زدند، به تماشای زلال آب و امواج دریا نشستند، از جاذبه های طبیعی و گردشگری این جزیره مرجانی دیدن کردند، از مجموعه های متنوع تفریحات ورزشی و سالم استفاده کردند، سری به فروشگاه و بازارها زدند، ایامی شاد و بانشاط را تجربه کردند و با خاطرات بیاد ماندنی بدرقه شدند تا جای خود را به میهمانان از راه رسیده بدهند.

برپایی همزمان ۵ ویژه برنامه و جشنواره شاد نوروزی شامل بازارچه صنایع دستی و غذاهای محلی و موسیقی اقوام و ملل، درساحل کشتی یونانی و باغ راه ایرانی، جشنواره حریره در شهر تاریخی حریره، جشن بادبادکها و کارناوال شادی در اسکله تفریحی و طول نوار ساحلی، به حال و هوای نوروز در جزیره کیش جذابیت و شادابی خاص بخشید و از نقاط قوت برنامه ریزی ها نوروز ۹۸ در جزیره کیش است.

برپایی این برنامه ها در پنج نقطه ساحلی کیش، موجب توزیع مناسب و متوازن مسافران شده بگونه ای که با وجود ورود روزانه ۱۲ هزار مسافر نوروزی به جزیره کیش، مشکلات ترافیکی در سطح جزیره کمتر مشاهده شد و تردد کاملا روان و نسبتا عادی نشان می داد.

علاوه بر این، برنامه ها و جشنواره های تفریحی بگونه ای تنظیم شده تا برای همه گروهای سنی اعم از کودک نوجوان و همه گروهای سنی جذاب و دیدنی باشد.

براساس آمارهای اعلام شده درحالی که روند ورود مسافران نوروزی به جزیره کیش همچنان بی وقفه ادامه دارد، مسئولان و دست اندرکاران ستاد نوروزی کیش با بسیج همه امکانات خدماتی، امدادی، پشتیبانی و انتظامی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تلاش می کنند.

این روزها مدیران، مسئولان و دست اندرکاران امور اجتماعی و فرهنگی، اجرایی، خدماتی، پشتیبانی، امدادی، خدمات شهری، انتظامی و اطلاع رسانی روزهایی پرکار و سخت را سپری می کنند تا ایامی شاد، با نشاط و خاطره آفرین را برای مسافران گردشگران رقم بزنند.

  • منبع خبر : ایرنا کیش