دومین دوره مسابقات فوتبال گرامیداشت روز ملی حمل و نقل که با حضور 7 تیم مدیریت حمل‌ونقل عمومی ، شرکت تعاونی جامعه رانندگان، مینی بوسرانی وآژانس‌ها در زمین چمن مصنوعی المپیک آغاز شده بود با برگزاری دیدار پایانی بین تیم های پارس توسن و پارس شهر پایان یافت.

به گزارش کیش نیوز ، دومین دوره مسابقات فوتبال گرامیداشت روز ملی حمل و نقل که با حضور ۷ تیم مدیریت حمل‌ونقل عمومی ، شرکت تعاونی جامعه رانندگان، مینی بوسرانی وآژانس‌ها از ۲۱ آذر در زمین چمن مصنوعی المپیک آغاز شده بود با برگزاری دیدار پایانی بین تیم های پارس توسن و پارس شهر پایان یافت.

بر اساس این گزارش در این مسابقه تیم پارس توسن با نتیجه ۲ بر ۱ پارس شهر را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شد . در دیدار رده بندی نیز تیم حمل‌ونقل عمومی با پیروزی ۳ بر۲ مقابل تیم رخش به مقام سوم رسید.
همچنین از سوی کمیته فنی مسابقات ، امیر احتشام تیموری از تیم پارس توسن به عنوان “آقای گل” ، میلاد اسماعیلی از تیم پارس شهر “بهترین بازیکن” ، محمد شیداپور از تیم پارس شهر “بهترین دروازبان” و آرمین قاسمی از تیم رخش به عنوان” بهترین مربی” انتخاب‌ شدند.
لازم به ذکر است در مراسم اختتامه این مسابقات که با حضور معاونان، مدیران و روسا و کارکنان سازمان و شرکت‌های تابعه ، مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل ، هئیت فوتبال کیش و بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده عصر جمعه اول دی درزمین چمن مصنوعی المپیک برگزار شد به تیم‌های اول تا سوم و دارندگان عناوین بهترین بازیکن، آقای گل ، بهترین دروازبان و بهترین مربی کاپ، لوح تقدیر، مدال و هدایای نقدی و به سایر تیم‌های شرکت‌کننده لوح یادبود اهدا شد.
این مسابقات که به همت مدیریت حمل و نقل عمومی، معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت و هیئت فوتبال کیش، با هدف تقویت نشاط اجتماعی و روحیه همکاری و تعامل بین اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل کیش برگزار شد با استقبال خوب ساکنان و تماشاگران و دوستداران ورزش مفرح فوتبال همراه بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش