مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در دیدار با نادر کشتکار با قدردانی از نقش مثبت و ارزنده میکا مال در ارتقاء سطح علمی فعالین اقتصادی و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره کیش گفت : نقش میکامال بعنوان مگامال جزیره کیش در ارتقاء سطح علمی فعالین اقتصادی و همچنین افزایش نشاط روحی کیشوندان و گردشگران تحسین برانگیز است

به گزارش کیش نیوز ، رحمان سادات نجفی در گفتگو با مدیرعامل میکامال با اشاره به نقش محوری این بازار در اجرای رویدادهای با کیفیت فرهنگی ، هنری و آموزشی ، تلاش های مدیران و برنامه ریزان میکامال در شیوه اجرا و تنوع برنامه ها را تحسین برانگیز برشمرد.

در این دیدار که با حضور اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش انجام شد، رحمان سادات نجفی گفت ؛ همه موظف به تلاش همه جانبه برای معرفی شایسته کیش هستیم و خروجی تلاش های مدیران و کارکنان میکامال ، علاقه مندی و تحسین همه اقشار مختلف مردم نسبت به میکامال می باشد. وی ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر مدیرعامل میکامال تصریح کرد ؛ اجرای اینگونه برنامه ها نه تنها کاری بزرگ در شرایط بد اقتصادی موجود است ، بلکه شاهد تأثیر مثبت اجرای اینگونه برنامه ها در سایر بازارهای تجاری کیش نیز هستیم.

نادر کشتکار ، مدیرعامل میکامال نیز ضمن سپاس از همراهی و پشتیبانی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش از این بازار گفت ؛ میکامال با اجرای این رویدادها ، دین خود را به جزیره و کیشوندان ادا می کند. در این دیدار نیز در خصوص مسائل و مشکلات بازارهای کیش هم اندیشی و تبادل نظر شد‌ . در پایان رحمان سادات نجفی با اهدای لوح سپاس از افتخارات قدیم و جدید میکامال در جشنواره های داخلی و بین المللی تقدیر نمود.

  • منبع خبر : روابط عمومی جامعه بازاريان و بازرگانان کیش