سرهنگ علی اصغر جمالی؛ فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در نشست صمیمی که به مناسبت گرامیداشت و تجلیل روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه جزیره برگزار شد با اشاره به سرعت انتشار اخبار و کمک فضای مجازی به این مقوله در عصر حاضر، از تعامل و همکاری مثبت و خوب اهالی رسانه کیش در بازخورد و بازنشر عملکرد نیروی انتظامی کیش قدردانی نمود .

به گزارش کیش  نیوز ؛ به مناسبت گرامیداشت و تجلیل روز خبرنگار نشست صمیمی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد.

در این نشست سرهنگ علی اصغر جمالی؛ فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش که بهمراه معاونین خود حضور داشت؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی‌بخشی، چشم بینا و زبان گویای مردم و جامعه هستند.

وی با اشاره به سرعت انتشار اخبار و کمک فضای مجازی به این مقوله در عصر حاضر، از تعامل و همکاری رسانه های کیش در بازخورد عملکرد نیروی انتظامی کیش قدردانی و تاکید کرد: مطالبه گری یکی از خصوصیات بارز خبرنگاران است که باعث تحرک، امید آفرینی و رفع مشکلات جامعه می شود.

سرهنگ جمالی با بیان این که خبرنگاران بازوی پلیس در احساس امنیت مردم هستند و این موضوع در جزیره کیش بیشتر ملموس است؛ گفت: نقش بی بدیل خبرنگاران در پایداری امنیت، شفاف سازی و بازدارندگی از جرایم بر کسی پوشیده نیست و در این میان نظم بخشی و امنیت آفرینی حاصل تعامل پلیس و رسانه های گروهی است

سرهنگ جمالی با اشاره به طرح عفاف و حجاب و برخورد پلیس با هنجار شکنان گفت: پلیس مجری طرح و ضابط قضایی در طرح عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به ورود بی رویه موتور شارژی به جزیره کیش از مجاری قانونی خاطر نشان کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با یک برنامه منظم و منسجم، ساماندهی موتورهای شارژی را در دستور کار دارد تا با اجرای صحیح آن از سوی پلیس، شاهد رفع این مشکل در جزیره کیش باشیم.

همچنین محمد زنگانه معاون اجتماعی نیروی انتظامی ویژه کیش در این نشست گفت: صداقت، صمیمیت، امانت داری و مسئولیت پذیری جزو شاخصه‌های بارز اصحاب رسانه است که این مهم را در اصحاب رسانه کیش به خوبی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم رسانه های گروهی در شأن و منزلت مردم واقعیت‌های جامعه را در زمان و مکان مناسب منعکس می کنند و اگر صداقت و همراهی رسانه های گروهی نباشد؛ مدیریت افکار عمومی بر اساس واقعیت‌ها صورت نمی‌پذیرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی ویژه کیش افزود: سهم رسانه های گروهی در ایجاد امنیت و نظم بخشی در جامعه انکار ناپذیر است و ارتباط نیروی انتظامی و رسانه ها به نحوی است که خیلی از ماموریت ها و وظایف پلیس با حمایت و کمک پلیس در جامعه محقق می شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلین حسینی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کیش در این نشست با بیان این که یکی از صفات بارز خبرنگاران، ارائه اخبار متقن، صحیح و کاربردی است؛ افزود: دشمن، جنگ ترکیبی را بر علیه کشورمان به راه انداخته است و شما خبرنگار به عنوان افسران جهاد تبیین و جنگ نرم انتخاب شدید تا در این جنگ پیروز شوید.

گفتنی است در ادامه نشست خبرنگاران سوالات خود را در حوزه های مختلف و مرتبط با پلیس کیش مطرح کردند که توسط فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش و معاونان وی به آنها پاسخ داده شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش