مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در هتل 5 ستاره پالاس و بازدید از بخش های مختلف این هتل به ویژه تاسیسات حرفه ای و پد هلی کوپتری و دیگر قسمت های این مجموعه گردشگری نقش مهم هتل پالاس را در صنعت گردشگری کیش مثبت ارزیابی کرد و از آن به عنوان یکی دیگر از هتل های فاخر و مثبت منطقه در حوزه گردشگری کیش که نقش مهم و محوری را بر عهده دارد نام برد .

به گزارش کیش نیوز، رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از طرح عمرانی پرشین و اذعان مهندس کنترل این پروژه مبنی بر تسهیل و تسریع فرایندها و حمایت ویژه سازمان در دو ماه گذشته، اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش با سیاست گذاری راهبردی ضمن حمایت از طرح های بزرگ گردشگری به ویژه در زمینه ساخت مسکن و کنترل نرخ اجاره بها و پیش بینی اسکان نیروی انسانی در این منطقه؛ تمهیدات لازم اندیشیده است.

سرهنگی با بیان این که ظرفیت های قابل توجهی از جمله امکانات رفاهی و گردشگری در جزیره کیش به نحو شایسته ایجاد شده است، گفت: با وجود پتانسیل های ارزشمند در این منطقه کشورهای حاشیه خلیج فارس علاقمند سفر به جزیره کیش هستند.

لازم به ذکر است، طرح پرشین به عنوان یک هتل ۵ ستاره در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع با ترکیب اتاق های هتلی و آپارتمانی در حال ساخت می باشد که امروز با بازدید سرهنگی از این پروژه و در جریان قرار گرفتن روند ساخت این طرح، مسائل و راه کارهای موثر برای هر چه بهتر اجرایی شدن آن؛ مورد بررسی قرار گرفت.

این پروژه که به عنوان یکی از ظرفیت های جدید که در آینده به صنعت گردشگری جزیره افزوده خواهد شد؛ سالن های چند منظوره کنسرت، همایش ها، سالن ماساژ، آرایشگاه و … در قالب ۶ آنسانسور و رعایت استانداردهای روز دنیا در این مجموعه پیش بینی شده است که می تواند نقش مهمی را در برگزاری رویدادها و همایش های مختلف ایفا کند.

بنابراین گزارش در طراحی این پروژه از هوش مصنوعی بهره گرفته شده است و لابی این هتل تا طبقه ١٣ با نمای جنگلی و آب نما؛ دید جذابی را برای مسافرانی که از اقصی نقاط کشور مقصد گردشگری خود را کیش انتخاب می کنند و در این هتل اقامت خواهند داشت، ایجاد می کند.

همچنین این پروژه تا کنون با سرمایه گذاری ۴۵٠ میلیارد تومان در حال ساخت می باشد که در دو ماه گذشته پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است.

این گزارش می افزاید: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدیدهای خود با حضور در هتل ۵ ستاره پالاس و دیدار با بخش های مختلف این هتل به ویژه تاسیسات حرفه ای و پد هلی کوپتری؛ این مجموعه گردشگری را مثبت ارزیابی کرد که به عنوان یکی دیگر از هتل های فاخر این منطقه در حوزه گردشگری کیش نقش مهم و محوری را بر عهده دارد.

هتل پالاس کیش با بهره گیری از ظرفیت شرکت های برند دنیا در حوزه طراحی و علاوه بر ارائه خدمات مطلوب گردشری به مسافران در برگزاری سمینارها و همایش ها از زیرساخت های خوبی برخودار است.

گفتنی است این هتل با ٢٣۴ اتاق و ۵۵٠ تخت و با فضاها و امکانات موجود از تجهیزات هتلی کم نظیری در سطح کشور برخوردار است و میزبانی شایسته ای از مسافران داخلی و خارجی را در جزیره کیش بر عهده دارد.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش