مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاش تمامی مسئولان و دست اندرکاران ادارات و نهادهای کیش و کشور همچنین اصحاب رسانه در برگزاری کنگره ملی شهدای غواص در جزیره زیبای کیش قدردانی نمود و افزود : به مدد گروه های فرهنگی اجتماعی و رسانه ای فعال در منطقه آزاد کیش ، امسال  وجه تمایز برگزاری این کنگره در مقایسه با سال گذشته حضور نوجوانان است.

به گزارش کیش نیوز ، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان در این مراسم که  در تالار شهر کیش با حضور سردار سرلشکر محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان  ادارات و نهادهای جزیره،‌همچنین اصحاب رسانه برگزار شد،ضمن خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را یکی از راهبردهای اساسی انقلاب اسلامی خواند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر آگاه سازی نسل جوان در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های حوزه های مختلف گفت: دشمن ابتدا سعی کرد تا با جنگ نظامی بر انقلاب اسلامی چیره شود اما با دیدن  توان و انسجام نظامی کشور در دفاع مقدس به کلی از جنگ نا امید شد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی، وارد جنگ نرم در حوزه فرهنگ شد تا با نا امید کردن مردم و سردرگمی آنها برای رسیدن به اهداف خود گام بردارد، بنابراین هرکس که در میدان نا امید کردن مردم فعالیت دارد نیز در جبهه دشمن مبارزه می کند.

رحیم سرهنگی افزود: آنچه می تواند با جنگ نرم دشمن مقابله کند، آگاه سازی نسل هایی است که کمتر با شهدا و رشادت های آنها آشنا هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری کنگره ملی شهدای غواص در جزیره را مصداق مبارزه با جنگ نرم دشمن از طریق تولید محتوا برشمرد و بیان داشت: به مدد گروه های فرهنگی اجتماعی فعال در منطقه آزاد کیش،امسال  وجه تمایز برگزاری این کنگره در مقایسه با سال گذشته حضور نوجوانان است.

سرهنگی تلاش دانش آموزان مدارس کیش برای ایجاد غرفه هایی با موضوع شهدای غواص را نوعی آگاه سازی نوجوانان عنوان کرد و بیان داشت: هرچه نوجوانان از فضایی که پدران ما دیده اند و نسل ما شنیده دور شوند برای دشمن خوشایند تر است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم گفت: فشار اقتصادی،تحریم و تهدید نظامی عالیت های دشمن در جهت نا امید کردن مردم و رسیدن به اهداف جنگ نرم است بنابراین تنها مردم و نسل آگاه در جنگ نرم مقابل دشمن پیروز می شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تلاش تمامی مسئولان و دست اندرکاران ادارات و نهادهای کیش و کشور همچنین اصحاب رسانه قدردانی کرد و در پایان اظهار داشت: امید دارم به برکت نام شهدا در جنگ نرم پیروز شویم.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش