تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل بورکینافاسو روز خاطره‌انگیزی برای مردم علاقه‌مند به فوتبال در جزیره زیبای کیش رقم زد و این حمایت پرشمار و جانانه به گونه ای بود که مسئولین فدراسیون فوتبال و کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ایران بارها و بارها از حمایت بیدریغ و همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش و حضور پرشور و جانانه کیشوندان تشکر و قدردانی نمودند .

به گزارش کیش نیوز ، تیم ملی در بازی دوستانه مقابل بورکینافاسو روز خاطره‌انگیزی برای مردم علاقه‌مند به فوتبال در جزیره زیبای کیش رقم زد و بعد از مدت‌ها ورزشگاه المپیک کیش میزبان یک مسابقه مهم در فوتبال ایران بود که همین باعث شد تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و تمام سکوهای این ورزشگاه پر شود.

غیر از زمین چمن استاندارد این ورزشگاه آنچه در این استادیوم کوچک جذاب به نظر می‌رسید حمایت گسترده تماشاگران خانم و آقایی بود که برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمدند و از ابتدا تا انتهای مسابقه این حمایت را دریغ نکردند.

این حمایت گسترده و جالب جو فوق‌العاده‌ای پیرامون تیم ملی قبل از اعزام به جام ملت‌ها به وجود آورد تا جایی که مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی این بار به شکل جدی‌تری به فکر میزبانی بازی‌های تیم ملی جایی غیر از پایتخت و ورزشگاه آزادی باشند.

نکته جالب‌تر اما بعد از پایان بازی رقم خورد. جایی که بازیکنان تیم ملی در پاسخ به حمایت کیشوندهای عاشق تیم ملی به سمت سکوها رفتند تا از آنها به خاطر حمایت همه‌جانبه‌شان و عشقی که در وزهای اخیر در تمرین و مسابقه به تیم کشور خودشان ابراز کردند قدردانی کنند.

امیر قلعه نویی پس از برد دو بریک تیم ملی فوتبال کشورمان درمقابل تیم بورکینافاسو از میزبانی خوب مسئولان وشهروندان جزیره کیش قدردانی کرد وگفت: وقتی بازی جایی به جز شهرهای بزرگی مثل مشهد و تهران برگزار شد و با استقبال خوبی مواجه شد جا دارد از مسئولان جزیره کیش برای میزبانی تشکر کنم، اما به نظرمن مسئولان جزیره کیش باید با توجه به ظرفیت هایی که در این جزیره دیدیم به فکر ورزشگاه بزرگ‌تری باشند.

گفتنی است تیم ملی فوتبال کشورمان دراین بازی تدارکاتی دراستادیوم شماره یک جزیره کیش در اولین زمین چمن هیبریدی کشور به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفتند.

  • منبع خبر : ورزش 3