برج های طلایی کیش یکی از زیباترین و مجلل‌ترین برج‌های جزیره زیبای کیش است که اوج هنر معماری، لاکچری و خاص بودن را به نمایش می‌گذارد که با همت والای مهندس حسین رباطی از سرمایه گذاران خوشنام و مثبت اندیش این جزیره زیبا و مرجانی ساخته شده است که در روز 20 آبان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش طی یک مراسم باشکوه افتتاح شد.

برج های طلایی کیش یکی از زیباترین و مجلل‌ترین برج‌های جزیره زیبای کیش است که اوج هنر معماری، لاکچری و خاص بودن را به نمایش می‌گذارد که با همت والای مهندس حسین رباطی از سرمایه گذاران خوشنام و مثبت اندیش این جزیره زیبا و مرجانی ساخته شده است که در روز ۲۰ آبان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش طی یک مراسم باشکوه افتتاح شد.

به گزارش کیش نیوز ، در این مراسم که با حضورجمع کثیری از مدیران سازمان و سرمایه گذاران برگزار شد رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از همت والای سرمایه گذاران جزیره کیش و ساخت بی نظیر برج های طلایی کیش گفت : برج های طلایی کیش اثری ماندگار و هنری از آقای رباطی است که علاوه بر ساخت و ساز در راستای مسئولیت های اجتماعی که به آن خوب عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از فعالیت های مثبت بخش خصوصی طی سالیان متمادی گفت : به درستی مطرح می شود که بخش خصوصی می تواند منطقه را آباد کرده و توسعه دهد و نقش دولت در این میان آماده سازی بستر و زیرساخت ها برای این رشد و توسعه است.

سرهنگی با بیان اینکه هر یک از ما در تصویری که از کیش به کشور و جهان مخابره می شود مسئولیم تصریح کرد: تصوری که از کیش در قالب های مختلف مانند خدمات به گردشگران، عکس و خبر و یا حتی یک توئیت به خارج از کیش ارسال می شود مسئولیم زیرا بر تعداد گردشگران، سرمایه گذاران و نگاه قانونگذار و سیاستگذاران تاثیر می گذارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: تصویری که از کیش ارسال میکنیم چه در خدمات و چه در فضای مجازی باید تصویری درست باشد زیرا کیش امروز به یک اعتبار، برند و تصویر جدید نیاز دارد که ما همه در ارائه این تصویر نقش داشته و سهیم هستیم.

وی با تقدیر از محمدابراهیم انصاری لاری مدیرعامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش بابت نامگذاری روزی به نام کیش خاطر نشان کرد: امیدواریم این نامگذاری بهانه ای باشد برای اینکه به وظیفه خود در قبال کیش زیبا عمل کنیم.

  • منبع خبر : کیش نیوز