اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده بازارچه سیبچه در جزیره زیبای کیش و پشتیبانی گسترده از اپ آی کیش iKish را میتوان از جمله نکات طلایی برای خدمات دهی هرچه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی نام برد .

به گزارش کیش نیوز ، امروزه استفاده ی گسترده از انواع گوشی های هوشمند منجر به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر برنامه نویسی در حوزه اپلیکیشن های موبایل شده است ، کاربران با اپلیکیشن های مختلف موبایل میتوانند راحت تر و سریع تر از نسبت به سایت و جستجو در گوگل نیاز های خود را برطرف کنند. شاید بتوان گفت دسترسی بهتر و بیشتر کاربران با اپلیکیشن ها مزیت بزرگ آنها در مقابل وب سایت ها است.
نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با حضور روسا و نمایندگان کمیته های ستاد نوروزی با هدف برنامه ریزی و به کارگیری ظرفیت ها در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ۹۹ در حالی برگزار شد که از نکات طلایی آن میتوان به استفاده از ابزارهای نوین اطلاع رسانی همانند اپ آی کیش iKish اشاره نمود ، یک سیستم نوین اطلاع رسانی در خدمت گردشگران که مطمئنا در نوروز ۹۹ از هدر رفت هزاران هزار تراکت و برشور و بنر در این جزیره مرجانی و پاک جلوگیری بعمل آورده و مطمئنا سالی بسیار متفاوت تر و بهتر را نسبت به سالهای قبل در ذهن هزاران گردشگرکه جزیره زیبای کیش را بعنوان مقصد گردشگری هوشمند در نوروز ۹۹ انتخاب می نمایند متمایزتر خواهد نمود .
در اپ آی کیش iKish علاوه بر معرفی مصور و طبقه بندی شده کلیه مراکز گردشگری از قبیل تفریحات و سرگرمی ها، رستوان ها و کافی شاپ ها، هتل ها و مراکز اقامتی، جاذبه ها و اماکن دیدنی، بازارها و مراکز خرید، قابلیت خرید آنلاین و مستقیم خدمات بهمراه مشاهده نقطه نظرات دیگر کاربران نیز لحاظ شده است. از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن، مشاهده آخرین اطلاعات جشنواره ها و رویدادها، سفرهای هوایی و دریایی و پیش بینی وضعیت آب و هوا بهمراه تخفیف و حراجی اصناف می باشد. همچنین مشاهده اطلاعات مکانی و مسیریابی پیاده و سواره بر روی نقشه در آی کیش براحتی میسر گردیده است.
در این بین همراهی نزدیک و سهم بازارچه سیبچه هم متفاوت تر خواهد بود زیرا بسیاری از کاربرانی که از گوشی های اپل استفاده می کنند میتوانند آی کیش را از بازارچه مطرح سیبچه بصورت رایگان دانلود نموده و از خدمات گردشگری جزیره براحتی اطلاع و استفاده نمایند
در ابتدای سال جاری و با اطلاع رسانی گسترده اپلیکیشن سیبچه در شبکه تلویزیون های شهری برترین منطقه گردشگری ایران مشکلات بسیاری از دارندگان دستگاه های اپلی در ایران و جزیره زیبای کیش که با محدودیت های فراوانی مواجه گردیده بودند حل شده و خوشبختانه این اپلی کیشن با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های اپل، تمام شرایط استفاده مطلوب از این دستگاه را برای کاربرانش در این جزیره مرجانی و هموطنان و گردشگرانی که این منطقه آزاد تجاری را برای سفر خود انتخاب نموده اند فراهم کرده است.
لازم به ذکر است که بازارچه سیبچه متعلق به شرکت داده پردازان همراه ایرانیان می باشد و به عنوان اولین بازارچه نرم افزارهای تلفن همراه بستر iOS در ایران شناخته شده است. این مجموعه از سال ۱۳۹۱ با هدف ایجاد شرایط مناسب بهره برداری کاربران ایرانی از دستگاه های اپلی شان و همچنین دسترسی کسب و کارها به مشتریان شان اقدام به راه اندازی این بازارچه نرم افزاری نموده است.

  • نویسنده : احسان امیری
  • منبع خبر : کیش نیوز