مدیرعامل شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آتی گفت: تمامی اعضای تیم پدیده شهر خودرو به صورت رایگان به کیش سفر خواهند کرد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو، مجتبی احمدی اظهار داشت: تیم پدیده شهر خودرو در فصل جاری با کسب نتایج فوق العاده، شور و نشاط خاصی را در بین مردم خراسان ایجاد کرده است که این مهم جز تلاش کادر فنی، بازیکنان و مدیریت این باشگاه و عنایت امام رضا (ع) محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: این تیم حالا و در هفته‌های پایانی لیگ برتر شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیایی دارد که به لطف خدا انجام خواهد شد و برای اولین بار در تاریخ ورزش خراسان یک تیم فوتبال از خراسان سهمیه آسیایی را به دست خواهد آورد.

احمدی اظهار کرد: شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آتی به پاس تلاش‌های اعضای این تیم که باعث افزایش نشاط اجتماعی گردیده است و همچنین ایجاد روحیه و انگیزه بیشتر در بین نفرات این باشگاه به هر یک از اعضای این تیم بلیط رفت و برگشت به کیش را هدیه می‌کند و امیدواریم تا با اتفاق هم و با عنایت امام رضا (ع) در پایان فصل شاهد صعود تیم پدیده شهر خودرو به مسابقات فوتبال باشگاه‌های آسیا باشیم.

  • منبع خبر : سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده شهر خودرو