مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به منظور ارج نهادن به ایثارگران و مقام شامخ معلمان، تسهیلات ویژه در کارت کیشوندی برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش کیش نیوز ؛ رحیم سرهنگی در نشست صمیمانه با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزارشد؛ از بررسی و نظام مند کردن تسهیلات در نظر گرفته شده برای خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران با رویکرد عدالت محور خبر داد.

رحیم سرهنگی با بیان این که امنیت کشور مرهون جانفشانی های فرزندان این مرز و بوم است و ایثارگران از افتخارات این مرز و بوم هستند؛ بر خدمتگذاری هر چه بیشتر به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و افزود: درخدمت به خانواده شهدا و ایثارگران رسالت سنگینی بر دوش داریم.

وی ادامه داد: همه ایثارگران از تسهیلات سازمان منطقه آزاد کیش بهره مند نشده اند و باید ساز و کار لازم جهت منتفع شدن همه آنان پیش بینی شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: ثبت تعاونی با سهامداری تمامی ایثارگران ساکن در جزیره کیش و فعالیت آن با رعایت اصل شفافیت، سلامت، عدالت و بهره وری و با بهره مندی از همه ایثارگرانی که در تجارب ارزنده ای در تمامی حوزه ها دارند؛ می تواند در بسیاری از طرح های مختلف عمرانی و خدماتی یاریگر سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان پیمانکار باشد.

وی با اشاره به عدم صدور مجوز برای استخدام و تعداد بالای نیروی انسانی در سازمان منطقه آزاد کیش خاطر نشان کرد: با شروع فعالیت تعاونی، مشکلات اشتغال فرزندان ایثارگران مرتفع شده و دغدغه خانواده های آنان در این زمینه رفع خواهد شد.

رحیم سرهنگی از امتیازات ویژه درنظر گرفته شده برای ایثارگران و فرهنگیان جزیره کیش خبرداد و افزود: ایثارگران و فرهنگیان کیش می توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده سازمان منطقه آزاد کیش برای کارکنان خود جهت بهره مندی از اماکن ورزشی بهره مند شده و علاوه بر آن از تسهیلات خرید اعتباری از فروشگاه های طرف قرارداد برخوردار شوند.

وی همچنین بر تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران شاغل در سازمان منطقه آزاد کیش تاکید و دستور پیگیری های لازم در این خصوص را صادر کرد.

گفتنی است اشتغال فرزندان ایثارگران، وضعیت مسکن، توجه به وضعیت معیشتی، توجه و پیگیری حق و حقوق ایثارگران و جانبازان در عرصه بین المللی،برگزاری جلسات مستمر خانواده های شهدا و ایثارگران با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بکارگیری ایثارگران در سمت های مدیریتی، لزوم ارائه تسهیلات بانکی ، ارتقا جایگاه اداره امور ایثارگران در نمودار سازمانی، ایجاد اتاق فکر با حضور ایثارگران و لزوم تکریم ایثارگران در محیط های اداری از جمله مباحث مطرح شده در نشست صمیمانه رحیم سرهنگی با خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران بود.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش