انتصاب یکی از مدیران موفق و باسابقه حوزه صنعت، سرمایه گذاری و اقتصاد، به سمت معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش موجب توجه و خوشحالی مدیران و فعالان بازار و پول و سرمایه شد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از بورس نیوز، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر ناصر آخوندی به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد. در حکم خطاب به ناصر آخوندی ضمن اشاره به شایستگی و تجربیات ارزنده نامبرده ، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منصوب گردیده و ابراز امیدواری شده تا درسال  رونق تولید ، گامهای موثری در این زمینه برداشته شود. گفتنی است براساس این حکم، دکتر ناصر آخوندی همزمان با سرپرستی معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش را نیز برعهده دارد.

وی در مدت کوتاه تصدی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، اقدامات ارزشمندی برای اصلاح رویه ها، افزایش دارایی و درآمدزایی این شرکت انجام داده است. بازتعریف نقش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برای تبدیل این جزیره به هاب مالی و پولی منطقه و پیشبرد برنامه های کلان برای رونق گردشگری در کیش از جمله اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت جدید شرکت است. تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام و انجام امور قانونی برای ورود به فرابورس نیز از دیگر تحولات مثبت صورت گرفته در دوره کوتاه مدیریت جدید است. دکتر آخوندی در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ما اظهار داشت: با رویکرد سازنده دولت تدبیر و امید ، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در تلاشیم تا آهنگ رشد و توسعه پایدار در کیش به سطح مطلوب تری رسیده و شرایط برای سرمایه گذاری و رونق و آبادانی کیش مهیاتر از گذشته باشد. وی همچنین افزود: جزیره کیش با ظرفیتهای بالقوه و بالفعل خود، میتواند نقش بسیار پررنگ تری در اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا نماید. وجود معافیت های قانونی ، تسهیلات سرمایه گذاری و نگاه جدید حاکم بر مدیریت سازمان ، فرصت ممتازی برای بنگاههای اقتصادی و علاقه مندان  مشارکت در طرحها و ایده های نوآورانه و جدید در این جزیره را فراهم آورده است. سازمان منطقه آزاد کیش با رویی گشاده آماده مذاکره با فعالین اقتصاد و بازار برای انجام طرحهای اثرگذار در جزیره زیبای کیش است.

  • منبع خبر : بورس نیوز