راهپیمایی اربعین اجتماعی بزرگ و فرصت و موهبتی الهی است برای معرفی نهضت سرخ حسینی است.

به گزارش کیش نیوز ، امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه  این هفته جزیره زیبای کیش گفت : حضور شکوهمند مسلمانان و پیروان سایر ادیان و مذاهب در راهپیمایی اربعین نشان دهنده حقانیت و جاودانگی نهضت حسینی، وحدت امت اسلامی و پیوند ملت مسلمان ایران و عراق است .

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده افزود: راهپیمایی اربعین اجتماعی بزرگ و فرصت و موهبتی الهی است برای معرفی نهضت سرخ حسینی است.

امام جمعه کیش در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حادثه میرجاوه و ربودن جمعی از مرزبانان کشورمان گفت: امنیت خاک جمهوری اسلامی ایران و امنیت شهروندان ، خط قرمز نظام ماست و ملت ما انتظار دارند که نیروهای مسلح این گروهک تروریستی را گوشمالی و فرزندان ملت را نجات دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده هدف دشمنان از اینگونه تحرکات را بی ثبات جلوه دادن ایران اسلامی و انحراف افکار عمومی از جنایات آمریکا و اقدام آل سعود دریمن و ترور روزنامه نگار منتقد سعودی ذکرکرد.

وی با اشاره به نشست اخیر ستاد تنظیم بازار در کیش ابراز امیدواری کرد که این جلسات به کنترل و نظارت بر قیمتها منجر شود زیرا مردم و بخصوص اقشار ضعیف جامعه در تنگنای اقتصادی هستند.

امام جمعه کیش هفته گذشته نیز در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به گرانی قیمتها و تنگناهای ناشی از تورم گفت: گرانی و تورم قشرهای ضعیف و کم درآمد را در تنگنا قرار داده، مسؤلان با کار فوق العاده مردم را از این تنگنا بیرون بیاورند.

  • منبع خبر : کیش نیوز