در دوره مدیریت جدید در منطقه آزاد کیش حرکت‌های خوب و امیدوارکننده ای آغاز شده است و مردم هم خواهان تلاش های همه جانبه برای بازگشت رونق گذشته به کیش هستند

به گزارش کیش نیوز  ، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش با تبریک ۴۰ ساله شدن ایام برگزاری نماز جمعه در کشور، با اشاره به اینکه نماز جمعه یکی از بافضیلت ترین نماز ها نزد خداوند است، با تاکید بر اینکه یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی احیای نماز جمعه در کشور است گفت: برپایی ۴۰ ساله نماز جمعه که امروز در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور برگزار می شود، فرصتی عظیم و زنجیره ای مستحکم است که توانسته موجب بیداری و افزایش سطع معنوی مردم شود.

خطیب جمعه کیش با تشکر از زحمات امامان جمعه پیشین کیش حجت الاسلام والمسلمین ، آقایان طالب و علیدادی، که برای توسعه و ارتقای جزیره عمر و جوانی خود را صرف کردند گفت: بیش از هزار خطبه از آغاز اولین نماز جمعه کیش تاکنون میگذرد که در این اجتماع عظیم، بسیاری از مسائل پیگیری و بسیاری از مشکلات هم با حضور مردم و همکاری مسوولان حل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تامین ذکر الهی، تامین نیاز مردم به دور هم بودن و شکل گیری اجتماع، حج مستمندان بودنِ نماز جمعه و حل مشکلات مختلف مردم را از ابعاد مهم نماز عبادی سیاسی جمعه برشمرد.

حسن زاده در ادامه سخنان خود با تشکر از فعالیت های مدیریت جزیره خواهان تلاش های همه جانبه برای بازگشت رونق گذشته به کیش شد و گفت: در دوره مدیریت جدید در منطقه آزاد کیش احساس می‌کنم حرکت‌های خوبی آغاز شده که نوید بخش آینده‌ای روشن برای کیش است و مردم خواهان تلاش های همه جانبه برای بازگشت رونق گذشته به کیش هستند  که امیدوارم مسئولان بتوانند به این مهم دست یافته و ما هم با تمام وجود حمایت می‌کنیم.

خطیب جمعه کیش با تبریک انتخاب حجت الاسلام عبادی زاده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان از تلاش های ۳ دهه آیت اله نعیم آبادی تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده احترام به والدین را پس از اهمیت نماز اول وقت جزو مسائل مورد تاکید اسلام برشمرد و گفت: احسان به پدر و مادر جزو محبوب ترین اعمال نزد خداوند است.

مراسم گرامیداشت چهلمین سال برپایی نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش، با سخنرانی حجت الاسلام طباطبائی پیش از خطبه های نماز جمعه برگزار شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز