مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آئین افتتاح ساختمان جدید دادگستری گفت: برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به شهروندان، ساختمانی درخور و شایسته شان آنها ساخته شد و به نوعی هدیه ای به کیشوندان برای دریافت خدمات مطلوب است.

به گزارش کیش نیوز ، این مراسم که با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری کشور، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران و معاونان سازمان برگزار شد.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد اجرای برنامه ها و سیاست های توسعه ای با هدف پیشرفت جزیره کیش است، بنابراین بحث قوه قضاییه و دادگستری وجود دستگاه عدالت به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه متوازن، برای اجرای متعادل امور از ارکان اساسی مد نظر ما می باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: فقدان دستگاه قضای عادل، عالم و آگاه موجب توسعه نامتوازن می شود چرا که احقاق حق اشخاص حقیقی و حقوقی و تعادل امور در گرو این موضوع است.

سرهنگی در ادامه با تاکید بر ایجاد امنیت خاطر برای سرمایه گذاران در جزیره کیش بیان داشت: یکی از مهمترین مواردی که برای سرمایه گذاران امنیت خاطر ایجاد می کند، بررسی شاخص های قضایی منطقه و میزان حمایت از آنها است که در کیش مورد توجه و در اولویت قرار دارد.

وی اظهار داشت: امروز به واسطه حضور روسا، مدیران و نیروهای خدوم در دستگاه قضاء جزیره کیش، عزیزانی که در بحث های امنیتی سپاه، فراجا، پدافند هوایی و ائمه محترم جمعه، دستگاه ها و نهادها در این منطقه ، بالاترین سطح هماهنگی با یکدیگر را دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص بهره برداری از ساختمان جدید دادگستری گفت: برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به شهروندان، ساختمانی درخور و شایسته شان آنها ساخته شد و به نوعی هدیه ای به کیشوندان برای دریافت خدمات مطلوب است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران اجرای این طرح به ویژه معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان و شرکت عمران،آب و خدمات تصریح کرد: برای تمامی تلاشگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر منصب و مقامی آرزوی توفیق دارم، خداوند متعال عزیزانی چون سید رضی موسوی که جان خود را در جبهه مقاومت فدا کردند با اباعبدالله محشور کند.

گفتنی است ساختمان جدید دادگستری کیش با هزینه ای بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال و زیربنایی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته شد و به بهره برداری رسید و با امکانات و تجهیزات مطلوب از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به قوه قضاییه جزیره اهدا شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش