شرکت ایفا سرام بعنوان یکی از شرکت های مطرح ایران در بازارهای داخلی و خارجی در زمینه تولید کاشی و سرامیک با حضور در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کیش حال و هوای بسیار مثبتی را به این نمایشگاه بخشیده و در نظر دارد آخرین دستاوردهای تولیدی خود را از تاریخ ۲۸ آذر ماه الی ۱ دیماه ۱۴۰۲ در محل دایمی نمایشگاه های کیش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد .

به گزارش کیش نیوز ، نمایشگاه صنعت ساختمان کیش که از بزرگترین رویداد های صنعت ساختمان کشور است، تاثیر بسزایی بر معرفی تولیدات، فروش، جذب مشتری، افزایش حجم مبادلات، کمک به انتخاب محصولات و خدمات ساختمانی و به اشتراک گذاری تجربیات و دانش و فناوری‌های نوین این صنعت دارد. این صنعت افزون بر نقش ممتازی که در تحقق اهداف اقتصادی ایفا می‌کند، می‌تواند در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، صنایع و تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال، رونق بازار و همچنین فعال شدن صنایع کوچک و بزرگ بسیار تاثیرگذار باشد.

در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش شرکتهای مختلفی از سراسر کشور از جمله شرکت ایفا سرام در قالب یک غرفه ۶۰۰ متر مربعی حضور پیدا نموده است که جدیدترین محصولات و خدمات خود را در زمینه های تولیدات مختلف مرتبط با صنعت ساختمان از جمله کاشی و سرامیک با بهترین متریال و کیفیت ممکن ارایه خواهد نمود .

شرکت ایفا سرام با بهره گیری از آخرین فناوری روز دنیا، ماشین آلات ایتالیایی، چاپ دیجیتال و نیروهای مجرب، تولید کننده انواع سرامیک لعابدار، پرسلانی لعابدار، پرسلان نانو پولیش، نیمه پولیش، محصولات پارکینگی،استخری، برشی،پخت سوم و کوتینگ می باشد. محصولات این شرکت قابلیت استفاده در کلیه فضاهای داخلی و خارجی ساختمان را دارد. کلیه خطوط تولید مجهز به دستگاه چاپ دیجیتال می باشد. این شرکت قادر است با توجه به ظرفیت بالا و تعدد خطوط تولید، بصورت همزمان، کلیه محصولات کف و دیوار را در سایزهای مختلف و طرح های متنوع، چمفر و کالیبره شده، در کوتاهترین زمان ممکن تولید نماید بطوریکه این شرکت با توجه به تنوع بسیار بالای طرح و سایز و کیفیت بسیار عالی محصولات خوشبختانه رضایتمندی بسیار بالایی را در بین مشتریان خود کسب نموده و طی سالهای اخیر فروش فزاینده ای را در بازارهای داخلی و خارجی داشته و همین امر موجب شده تا به عنوان شرکت صادراتی نمونه در سطح ملی نیز انتخاب گردد .

شرکت ایفاسرام علاوه بر دارا بودن گواهینامه استاندارد کیفیت از موسسه ملی استاندارد ایران، مطابق با استاندارد  ISO 13006، دارای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001  و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای ISO 45001 از موسسه OTC اروپا میباشد. ممیزی و تمدید هر ساله گواهینامه های فوق الذکر و معرفی شرکت بعنوان شرکت نمونه کیفی استاندارد در چندین سال متوالی، بیانگر این مطلب است که بهبود مستمرکیفیت، سرلوحه امور شرکت بوده و ایفاسرام همواره شرکتی پیشرو و پر افتخار در این صنعت بوده است. همچنین شرکت نسبت به استقرار استاندارد بین المللی ISO 17025 در آزمایشگاه محصول نهایی خود اقدام نموده و موفق به دریافت گواهینامه مربوطه از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران شده است. با این افتخار، ایفاسرام به عنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد در زمینه کیفیت شناخته شده است.

  • منبع خبر : کیش نیوز