نائب رئیس دومین کنگره ملی شهدای غواص از این رویداد به عنوان یک الگوی شاخص فرهنگی در جامعه نام برد و بر همت همه جانبه در برگزاری هر چه شایسته تر آن تاکید کرد.

به گزارش کیش نیوز ، محسن نظر پور در نخستین نشست خبری این رویداد که پنجشنبه نهم آذر برگزار شد با اشاره به استقبال خانواده شهدا از نخستین کنگره ملی شهدای غواص گفت: نگاه تخصصی به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) در جزیره کیش امری مهم و ضروری است که با برگزاری این رویداد سعی داریم تا زندگی‌نامه و آرمان شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را هر چه بهتر به نسل جدید بازگو کرده و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نکرد.

نظرپور در ادامه سخنان خود به تلاش های عوامل برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای غواص اشاره کرد و افزود: فعالیت شبانه روزی این افراد با کمترین هزینه و امکانات بیانگر این مساله بود که با عشق به شهدا، می توان اقدامات مهم و شایسته تری انجام داد.

نائب رییس دومین کنگره ملی شهدای غواص با تاکید بر الگوسازی از شهدا در برگزاری این رویداد اظها داشت: اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های دانش آموزی در این کنگره ملی به عنوان یکی از نقاط قوت و تاثیرگذار به شمار می رود.

بهرام عرب‌وند نیز در این نشست برگزاری باشکوه و شایسته نخستین دوره این کنگره را عاملی در معرفی این رویداد به عنوان بزرگترین و شاخص‌ترین برنامه فرهنگی کیش در ۳۰ سال گذشته برشمرد. عرب وند با تاکید بر خلاقیت و نوآوری در دومین دوره این کنگره ملی عنوان کرد: این رویداد ملی می تواند الگویی مناسب، ماندگار و عاملی تاثیرگذار در اجرای برنامه‌های فرهنگی اثرگذار نقش آفرینی کند.دبیر دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) خواستار حمایت همه جانبه از برگزاری این کنگره در دی‌ ماه سال جاری شد و عنوان کرد: به کار جهادی در برگزاری کنگره ملی شهدای غواص در کیش بیان کرد: تلاش، همکاری و همدلی عوامل برگزاری این گنکره معنای واقعی کار جهادی را داشته و این فعالیت بزرگ نشان داد که چگونه می‌توان با کمترین بودجه شاخص‌ترین برنامه فرهنگی را اجرا کرد.همچنین، در پایان دبیران جشنواره و رؤسای کارگروه‌های تخصصی دومین کنگره ملی شهدای غواص (معبر عشق) با صدور احکامی معرفی شدند.یادآور می شود، آیین اختتامیه این کنگره ملی نوزدهم دی‌ماه به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش