سید علیرضا فاطیمان‌پور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از تمدید ارسال آثار به نخستین جشنواره «کیش، بهشت خانواده» خبر داد.

به گزارش کیش نیوز ، سید علیرضا فاطیمان‌پور، گفت: با توجه به اضافه‌شدن یک قسمت جدید به جوایز این رویداد و همچنین استقبال مخاطبان حضور در جشنواره، مدت زمان ارسال آثار به رویداد یادشده تا نوزدهم بهمن تمدید شد.

وی اضافه کرد: اختتامیه نخستین جشنواره کیش بهشت خانواده نیز ششم اسفند و مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از تغییر مبالغ جوایز این جشنواره خبر داد و گفت: جوایز برگزیدگان دوم به ۲۰۰میلیون ریال و برگزیدگان سوم نیز به ۱۵میلیون ریال ارتقا پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تصمیم شورای سیاست‎‌گذاری، نظر بر این شد که بخش آزاد نیز به جشنواره کیش بهشت خانواده اضافه شود و علاقمندان می‌توانند با همان موضوعات جشنواره و بدون در نظر گرفتن تولید محتوای مرتبط با کیش در این رقابت فرهنگی و هنری حضور پیدا کنند.

سید علیرضا فاطیمان‌پور در ادامه عکس، فیلم‌ صد ثانیه‌ای و طراحی پوستر را ۳ بخش جشنواره معرفی کرد و افزود: در بخش آزاد علاقمندان می‌توانند با موضوعات «خانواده و نشاط اجتماعی» ، «حریم خانواده و احترام به قانون» و «خانواده و محیط زیست» در جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره کیش بهشت خانواده می‌توانند به تارنمای اینترنتی festival.kish.ir مراجعه کنند.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش