مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق از برگزاری خوب و منظم این مسابقات تقدیر و تشکر نمود

به گزارش کیش نیوز ، مدیرعامل سازمان منقطه آزاد کیش در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات نظامی بین المللی غواصی عمق گفت: بسیاری از اهالی کیش و توریست ها از برگزاری مسابقات نظامی بین الملی غواصی عمق به میزبانی نیروی دریایی ارتش ابراز رضایت و لذت بردند که امیدوارم جزیره کیش در این دوره از مسابقات فرصت خوبی را برای معرفی بیش داشته و توانسته باشیم میزبان شایسته ای برای باشیم.

در ادامه دکتر مظفری ضمن تقدیر از امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : البته نیروی دریایی ارتش و همچنین امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش میزبان اصلی مسابقات هستند که به سهم خودم از ایشان تشکر و قدردانی می کنم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بر میزبانی مجدد این مسابقات در جزیره زیبای کیش تاکید نمود و افزود : امیدواریم که این امکان را داشته باشیم که برای برگزاری مسابقات در دوره های آینده، جزیره زیبای کیش میزبان کشورهای مختلف باشد و مقدمات برگزاری بهتر این مسابقات را در این جزیره فراهم کنیم.

دکتر مظفری  در ادامه با تقدیر از برگزارکنندگان این مسابقات جهانی گفت: بسیاری از اهالی کیش و توریست ها از برگزاری مسابقات لذت بردند. بنده پیام تشکر بازدید کنندگان را خدمت تمام کارکنان نیروی دریایی ارتش اعلام می کنم و تلاش می کنیم در سال های آینده شرایط بهتری را برای برگزاری این مسابقات در جزیره کیش فراهم نماییم.

  • منبع خبر : کیش نیوز