محسن نظرپور طی احکامی میثم سام بند را به عنوان عضو موظف هیات مدیره این شرکت و سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش ، جعفر شیرزاده به عنوان سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، مجید پردیس به سمت رییس اداره اجراییات و محمدرضا قهاری را به عنوان سرپرست مدیریت تفریحات و امور دریایی این شرکت را معرفی و منصوب کرد. 

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران،آب و خدمات ، طی مراسمی با حضور محسن نظر پور از زحمات حسین همتی عضو موظف پیشین هیات مدیره این شرکت تقدیر  و میثم سام بند را به عنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت عمران،آب و خدمات معرفی شد .

همچنین در این مراسم با حکم محسن نظر پور رییس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات ، میثم سام بند به سمت سرپرست مدیریت حمل و نقل عمومی کیش منصوب  و از زحمات مهدی جهانی قدردانی شد.

بر اساس این گزارش محسن نظرپور در احکامی جعفر شیرزاده را به عنوان سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل ، مجید پردیس را به سمت رییس اداره اجراییات و محمدرضا قهاری را به عنوان سرپرست مدیریت تفریحات و امور دریایی شرکت  منصوب کرد.

لازم به ذکر است شرکت عمران،آب و خدمات از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است که مسئولیت ارائه خدمات عمومی، توسعه زیر ساخت های شهری ، فضای سبز، نظافت و آراستگی شهری و حمل و نقل عمومی را بر عهده دارد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش