مراسم معارفه مهندس عرب صبح روز چهارشنبه 7 شهریور با حضور معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونان و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش برگزار شد.

در این مراسم دکتر خانزادی ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم و هفته دولت ، از تلاش ها و اقدامات دکتر محمدی مدیر عامل پیشین این شرکت، قدردانی کرد.
وی در ادامه به بیان پاره ای از سخنان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص شهیدان باهنر و رجایی پرداخت و افزود: امام راحل(ه) خصایصی از جمله ارزش های انسانی، اخلاقی، اسلامی و خدمتگزاری را ویژگی های مهم مدیران در حکومت می دانست.
معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد از شهر به عنوان موجودی زنده یاد کرد و اظهار داشت: حوزه عمرانی از جمله مهمترین بخش های فعالیت ها است و باید در این حوزه اقدامات به گونه ای انجام پذیرد تا کمبودها مرتفع و آن اقدام به عنوان یادگاری ثبت شود.
وی ساماندهی وضعیت پسماند جزیره و فرایندسازی در حوزه شهرسازی را از جمله اقدامات موثر دکتر محمدی برشمرد.
همچنین مهندس عرب سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، ضمن تقدیر از اقدامات مدیر عامل پیشین این شرکت، رضایتمندی حداکثری شهروندان را از جمله اهداف این شرکت خواند و افزود: طی سنوات گذشته اقدامات خوبی در حوزه فعالیت های این شرکت انجام شده که می تواند به یادگار باقی بماند.
وی این اقدامات را نتیجه تلاش و کار گروهی همکاران پرتلاش، متخصص و متعهد شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش دانست.
لازم به ذکر می باشد مهندس عرب قبل از این انتصاب به عنوان عضو هیات مدیره و معاون فنی و عمرانی شرکت و بعنوان یکی از مدیران باسابقه و در دوره مدیریتی دکتر مونسان مدیر عامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش منتصب گردیده و در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، به فعالیت مشغول بوده است.

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز