به گزارش کیش نیوز و به نقل از ایرنا ، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام استان البرز گفت: طبق هماهنگی صورت گرفته با شرکت هواپیمایی «کیش ایر»، پروازهای این فرودگاه به مقصد کیش از آبان ماه امسال برقرار می شود.

منوچهر اتقیایی در ادامه افزود : اکنون استقبال از پروازهای مسافری فرودگاه پیام و تقاضا برای برقرای مسیرهای جدید از سوی مردم افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: به همین منظور در حال برنامه ریزی هستیم تا پروازهای جدید در مسیرهای مشهد، کیش، کرمانشاه و ایلام راه اندازی شود.

اتقیایی گفت: هم اکنون پروازهای مسیر کرج – مشهد و بالعکس از فرودگاه پیام در روز های چهارشنبه و جمعه به صورت منظم و با استقبال مردم در حال انجام است و در آبان ماه نیز حداقل ۲ پرواز دیگر در این مسیر در سایر روزها برقرار تا مردم استان البرز گزینه های بیشتری برای سفر به مشهد مقدس در اختیار داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای زیاد برای مسیر کیش طبق مذاکرات صورت گرفته با شرکت هواپیمایی کیش ایر، مقرر شد تا از آبان ماه امسال این پروازها به مقصد کیش ۲ روز در هفته برقرار شود.

اتقیایی گفت: برای سایر مسیرهای پر متقاضی مانند اهواز و بندرعباس نیز در حال مذاکره و زمان دقیق برقراری این پروازها اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد که فرودگاه بین المللی پیام دارای ۲ بخش مسافری و باری است

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا