این مجموعه زیبا و رویایی دارای 166 واحد مسکونی ویلایی و در نزدیک ترین نقطه به ساحل زیبا و بسیار دیدنی مرجان جزیره زیبای کیش می باشد.

به گزارش کیش نیوز ، در سواحل شرقی جزیره زیبای کیش یکی از آرامترین و زیباترین سواحل دنیا، مجموعه ویلایی فاخر و زیبای رویای زندگی در بهترین منطقه و در مجاورت ساحل زیبا و پارک دیدنی مرجان کیش واقع شده است. موقعیت بینظیر این مجموعه به لحاظ آرامش و کم بودن تردد، در کنار فضای سبز و آب و هوای مطبوع ساحل مرجان ، این مجموعه مسکونی را از هر لحاظ نسبت به سایر نقاط جزیره کیش متمایز نموده است. نگاه ویژه ساکنین بویژه تیم مدیریتی این مجموعه به آسایش و آرامش ساکنان همراه با اصالت ، شکوه و مدرن بودن، نوع خاصی را از یک زندگی لذت بخش در زیباترین نقطه جزیره زیبای کیش به ارمغان آورده است.
جانمایی و طراحی ویژه و منحصر بفرد این مجموعه به گونهای است که امکان دید مستقیم دریا برای ۹۶ درصد واحدها را فراهم آورده و تمامی واحدها حداقل یک بالکن رو به دریا دارند که حتی از طبقات پایین مجموعه ، چشم انداز سرسبز و بافت زیبای پارک ساحلی و اسکله تفریحی مرجان و منظر دلنشین دریا با بهترین وضعیت ممکن قابل رویت خواهد بود.

  • نویسنده : محمدرضا بازگیر
  • منبع خبر : کیش نیوز