فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف 8 کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش  کیش نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی کیش از انهدام باند سوداگران مرگ و کشف ۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در جزیره کیش خبر داد و گفت : اعضای یک باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح گسترده فعالیت داشتند، شناسایی و تحرکات آن ها تحت کنترل قرار گرفت که مشخص گردید،اعضای باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از بنادر همجوار به جزیره کیش را دارند.

وی افزود: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضائی با همکاری نیروهای ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی در یک عملیات منسجم و هماهنگ ۳ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: از این سوداگران مرگ ۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند، میسر خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس