رحیم سرهنگی در احکامی جداگانه "سعید یکه دهقان را بعنوان سرپرست مدیریت امور فرهنگی و آموزشی و سعید زاهدی آزاد" را نیز بعنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در احکام صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ترتیب خطاب به “سعید یکه دهقان و سعید زاهدی آزاد” آمده است:

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء نموده است؛ لذا بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست مدیریت امورفرهنگی و آموزشی” منصوب می شوید.

بنابراین گزارش در حکم سعید زاهدی آزاد نیز با همین مضمون که از سوی رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش صادر شده؛ آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان” منصوب می شوید.

لازم به ذکر است پیش از این سعید یکه دهقان مسوولیت مدیریت بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری و سعید زاهدی آزاد نیز مسوولیت دبیرخانه شورای مطالعات و تحقیقات راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشتند.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش