طی حکمی از سوی دکتر مظفری محمد‌تقی امیری خراسانی به سمت سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد.

به گزارش کیش نیوز ، با حکم دکترمظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد‌تقی امیری خراسانی به سمت سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش منصوب شد.

در این حکم از زحمات محمود افشاردوست و همچنین اعضای هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قدردانی شد.

در این مراسم، دکترمظفری از حوزه ورزش بعنوان ظرفیت جزیره کیش به عنوان یک فرصت ملی و بین المللی نام برد و گفت : باتوجه به ساحلی بودن جزیره کیش ، این منطقه می توانددرعرصه ورزش و تفریحات دریایی به یک برند بین المللی و منطقه ای تبدیل شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش همچنین افزود: اماکن ورزشی متعدد و امکانات اقامتی مناسب و استاندارد درکنار زیبایی های طبیعی و هوای پاکیزه، جزیره کیش را به مقصدی مطلوب برای گردشگری ورزشی و میزبانی از مسابقات بین المللی تبدیل کرده است . از این رو ماباید بکوشیم تا بامعرفی شایسته این فرصت ها،زمینه استفاده از این ظرفیت های ارزشمند فراهم شود.

دکتر مظفری با اشاره به اینکه مدیریت منابع برای استفاده بهینه ازظرفیت های موجود در عرصه ورزش جزیره کیش بسیار ضروری است گفت :برگزاری مسابقات  جام جهانی۲۰۲۰ درقطر فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیهای کیش درعرصه بین المللی است و برای تحقق این اهداف ایجاد زیر ساخت های لازم و نوسازی برخی اماکن ورزشی ضروری است.

  • منبع خبر : کیش نیوز