با حضور دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، معاونان ومدیران سازمان ، مسئولان محلی و محمد احمدپور خیر مدرسه ساز و فعال بخش خصوصی ساختمان الحاقی هنرستان دخترانه هدف افتتاح شد.

به گزارش کیش نیوز ، دراین مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از بخش خصوصی در حمایت از ارتقاء کیفی وکمی آموزش درجزیره کیش گفت: این اقدام که به همت معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش وباحمایت خیر مدرسه ساز انجام شد گامی ارزشمند درجهت توسعه کیفی و کمی آموزش درجزیره کیش است.

مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش نیز درخصوص ویژگیهای فنی این سازه گفت: ساختمان الحاقی هنرستان هدف در فضایی به وسعت ۳۵۰ متر مربع در کنار ساختمان قدیمی این هنرستان با سازه ای بتنی درمدت زمان ۳۵ روز ساخته شده است ودارای ۵ کارگاه در زمینه های معماری، آشپزی، گرافیک و نقاشی است .

وی با اشاره به هزینه ۶ میلیارد ریالی احداث این ساختمان با حمایت بخش خصوصی افزود: ویژگی این کارگاهها علاوه بر بزرگی فضا ، طراحی سقف ها با ارتفاع مناسب و بلند به منظور تهویه مناسب است.

گفتنی است در پایان این مراسم از محمد احمدپور خیر مدرسه ساز و فعال بخش خصوصی و تلاش های  دوبانوی سازنده این ساختمان با اهداء لوح تقدیر شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز