معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش گفت: روز کیش رویدادی سازنده و دفتری تازه برای ادامه پیشرفت و توسعه این جزیره گردشگری است .

به گزارش کیش نیوز،  سعید پورعلی در مراسم افتتاحیه روز کیش با اشاره ظرفیت ها و توانمندیهای این منطقه گفت: کیش برای استمرار رونق و شکوفایی خود نیاز به معرفی در بازارهای ملی؛ بین‌المللی و منطقه‌ای دارد و رویداد‌سازی و خاطر ه‌سازی یکی از راه‌های رونق و توسعه این منطقه است .

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی و فرصت‌های مهمی وجود دارد که باید با ابزارهای مختلف نه تنها در داخل بلکه در سطح جهانی آنها را تبیین و معرفی کرد لذا بدین منظور ستاد تدبیر کیش ابتدا در جغرافیای محلی و سپس در سطح ملی کار خودش را آغاز کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی کیش تاکید کرد: کیش سرزمین مهر و محبت و دوستی و دروازه ایران به جهان و جهان به ایران است که این ویژگی‌ها را با میهمانانش به‌عنوان گردشگران این منطقه به اشتراک می‌گذارد

وی با بیان اینکه هرکدام‌ از سنت‌ها و جاذبه‌های تاریخی کیش قابلیت تبدیل به‌رویداد شدن را دارد، افزود: ستاد کیش برای توسعه هرچه بیشتر این جزیره، تصمیم گرفت که روز کیش را به‌عنوان رویداد معرفی کند و در راستای همین موضوع ۳ نشان ویژه برای قدردانی از فعالان عرصه های مختلف با عنوان نشان کیش در سه شکل دریا، صدف و مروارید طراحی شده که فعالان برتر و تاثیرگذار در توسعه جزیره کیش اعطا می شود و بر همین اساس نشان دریا مختص به مدیران ارشد، صدف مختص به اهالی فرهنگ و هنرمندان و نشان مروارید مختص به سرمایه‌گذاران است.

پورعلی ابراز امیدواری کرد که شور و نشاط در جزیره، همراه با رونق و آبادانی این خطه با حمایت و همراهی بخش خصوصی، عمومی، رسانه، بازاریان، اصناف، سرمایه‌گذاران و مردم رشدی افزون داشته باشد.

  • منبع خبر : کیش نیوز