خوشحالیم و امیدوار که اینک پذیرای مدیر عاملی هستیم که پندار ، گفتار و برنامه اش چیزی جز پاکدستی، مردم داری ، خدمت صادقانه، شفافيت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی نیست

برگی و فصلی دیگر از مثنوی منطقه آزاد کیش ورق خورد و تجربه ای اثربخش بر تجربیات گذشته افزون گشت؛ به یمن همین تجربه است که امروز مردمان کیش از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی گرفته تا کسبه، بازاریان و ساکنان اين جزيره زيباي مرجاني از این تجربه ی اخیر به نیکی یاد می کنند و قدر می دانند. به راستی علت این قدردانی و قدرشناسی در چیست؟ سخن بسیار است اما اگر بخواهم کوتاه بگویم راز و رمز این توفیق و برخی توفیقات گذشته را باید در تسهیل گری امور و رویکردهای فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دانست.

خوشحالیم و امیدوار که اینک پذیرای مدیر عاملی هستیم که پندار ، گفتار و برنامه اش چیزی جز پاکدستی، مردم داری ، خدمت صادقانه، شفافيت و مشارکت واقعی با بخش خصوصی نیست. امری که در برخی از دوره های مدیریتی این جزیره مغفول ماند و به فراموشی سپرده شد. بدون شک جناب آقای دکتر غلامحسین مظفری در این مسیر موفق و سربلند خواهند شد. من به عنوان یکی از ساکنان بومی و عضو شورای اسلامی شهر این جزیره که دغدغه ی پیشرفت، عمران و عدالت اجتماعی را دارد ، یقین دارم که تمامی ساکنان جزیره كيش در کنار مدیرعامل جدید می ایستند و بی هیچ منتی آنچه در بضاعتشان است در طبق اخلاص خواهند گذاشت تا مسیر توسعه و ترقی جزیره کیش بیش از پیش هموار شود.

ضمن تبریک و خوش آمدگویی به جناب آقاي دکتر غلامحسین مظفری شایسته است با این بیت از خواجه ی شیراز پذیرای او شویم :

رواق منظر چشم من آشیانه توست

کرم نما و فرود آ  که خانه خانه توست

  • نویسنده : بدریه بحرینی عضو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کیش
  • منبع خبر : کیش نیوز