محسن نظر پور در نخستین نشست صمیمی خود با معاونان و مدیران شرکت عمران، اب و خدمات کیش استفاده از ایده های خلاقانه و نو در جهت ایجاد درآمد پایدار را یکی از مهم ترین محورهای فعالیت همکاران این شرکت برشمرد و گفت : ایده های نو و کاربردی همکاران در زمینه دسترسی به درآمد های پایدار جمع آوری و از صاحبان برترین ایده ها نیز تجلیل خواهد شد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، محسن نظر پور سرپرست جدید این شرکت در نخستین نشست صمیمی خود با معاونان و مدیران مجموعه ، با اشاره به اهمیت مثبت اندیشی در تقویت انگیزه همکاران و استفاده بهینه از توان تخصصی آنان در جهت بهبود عملکرد شرکت اظهار داشت : با رویکردی سازنده و نگاه مثبت مشکلات سریع تر و به سهولت مرتفع خواهد شد.
وی تکیه بر خرد جمعی را عنصر مهمی در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های موفق عنوان کرد.
نظرپور همچنین استفاده از ایده های خلاقانه و نو در جهت ایجاد درآمد پایدار را یکی از مهم ترین محورهای فعالیت  همکاران شرکت عمران، اب و خدمات کیش برشمرد و گفت : ایده های نو و کاربردی همکاران در زمینه دسترسی به درآمد های پایدار جمع آوری و از صاحبان برترین ایده ها نیز تجلیل خواهد شد.
سرپرست شرکت عمران،آب و خدمات کیش افزود: شفافیت ، قابلیت اجرایی و همراستا بودن با اهداف سازمان منطقه آزاد کیش مهم ترین مشخصه های مدنظر برای ایده هایی نوآورانه است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و تعامل گسترده تمامی همکاران شرکت، شاهد ارتقاء خدمات در حوزه های مختلف شهری و افزایش رضایتمندی ساکنان و گردشگران باشیم .

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش