زارع فکری در مراسمی که با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش سازمان برگزار شد ، اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مهم و مثبت ارزیابی کرد و گفت : بر اساس شرح و وظایف ابلاغ شده در حکم انتصاب و نظم ذهنی که برای خود قایل هستم توسعه زیرساخت های کیش و فلسفه وجودی این منطقه با تلاشی مضاعف تحقق می یابد.

به گزارش کیش نیوز  ، وحید زارع فکری سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش  طی مراسمی که با حضور مدیران سازمان برگزار شد ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد رحیم سرهنگی، گفت: تجارب خوبی را در حوزه های مختلف کاری در کنار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سنوات گذشته کسب کردم و به طور حتم مسولیت محوله را به سر منزل مقصود خواهیم رساند.

زارع فکری اقدامات ارزشمند انجام شده در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مهم و مثبت ارزیابی کرد و افزود: بر اساس شرح و وظایف ابلاغ شده در حکم انتصاب و نظم ذهنی که برای خود قایل هستم توسعه زیرساخت های کیش و فلسفه وجودی این منطقه با تلاشی مضاعف تحقق می یابد.

وی، خاطر نشان کرد: با استناد به مطالعات گذشته و طرح هایی که در مرکز پژوهش انجام شده در راستای الگوی ایده آل طراحی شده حرکت خواهیم کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش