مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از آتش نشانان به عنوان نام آوران و دلاوران عرصه حادثه نام برد و نجات جان انسان ها را لذت بخش ترین عنایت از سوی خداوند عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم تقدیر از آتش نشانان جزیره که هفتم مهر و به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی در ایستگاه شماره ۱ برگزار شد با تبریک این روز از آتش نشانان به عنوان دلاوران، نام آوران و ایثارگران عرصه حادثه نام برد و گفت: آتشنشانان فرشتگان جان برکفی هستند که ایثارگرانه جان خود را به خطر می اندازند تا زندگی دوباره به هم وطنان خود ببخشند.

سرهنگی در ادامه افزود: باید از خانواده آتش نشانان که با صبر و شکیبایی در لحظات پر از استرس و خطر همراه آن ها هستند نیز باید تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: عشق به کار و نجات جان هم وطنان از خطر آتش نشانان را بر این داشته تا با وجود شرایط طاقت فرسا نیز به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: نجات دادن جان یک نفر از حادثه بزرگ ترین لذتی است که خداوند به آتش نشانان عنایت کرده است.

همچنین، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در مرکز آتش نشانی و ایمنی فرودگاه بین المللی کیش از زحمت کشان و فعالان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت روز آتشنشانی و ایمنی با حضور جمعی از مدیران، مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه و فعالان بخش خصوصی و مدیران برخی جوامع برگزار شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش