مهندس پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از فرودگاه و پایانه مسافری بندرگاه کیش و بخش های دیگر جزیره با هدف نظارت بر چگونگی ارائه خدمات به گردشگران نوروزی 1402 بر لزوم ارائه خدمات شایسته و مناسب به مسافران نوروزی کیش تاکید نمود .

به گزارش کیش نیوز ، سعید پورزادی به همراه معاون گردشگری و برخی از مدیران سازمان و مدیرعامل شرکت عمران،آب و خدمات، مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها، در بازدید از بخش های مختلف کمپ خانوادگی نوروزی، پایانه مسافری فرودگاه بین المللی کیش و بندرگاه، ضمن تاکید بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران؛ امکانات رفاهی پیش بینی شده را مثبت ارزیابی کرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ورودی بندرگاه و مرحله ساخت محوطه، نمازخانه و سرویس های بهداشتی، با اشاره به ارزیابی عملکرد تمام کمیته‌های ستاد نوروزی بر ارائه خدمات شایسته به گردشگران تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی منظم و مدون در راستای شرح وظایف هر کمیته در ستاد هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی کیش شد.

همچنین سعید پورزادی، در این بازدید در جریان فعالیت مرکز اطلاعات گردشگری، سامانه پاسخگویی بنادر کیش (۴۴۸۸-۰۷۶) و نحوه خدمات رسانی در سالن های انتظار مسافران قرار گرفت.

گفتنی است تلفن ۴۴۸۸ با پیش شماره ۰۷۶ و متشکل از ۲۰ خط به عنوان “سامانه پاسخگویی بنادر کیش” در نظر گرفته شده است که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تماس های مردمی خواهد بود.

وی از مانور کشتی آتشخوار که با کمک پمپ‌ها و نازل‌های خود و با پمپاژ ده ها هزار گالن، قادر به اطفاء حریق در ساحل و کشتی است بازدید کرد.

انبار آرد و غله کیش مقصد بعدی بازدید سعید پورزادی بود که در این بازدید وی دستورات لازم بر حمل به موقعیت آرد به نانوایی ها در ایام نوروز را صادر و بر ذخیره سازی آرد تاکید کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش