جعفر شیرزاده مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم معارفه خود که با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، مرتضی حیدری رئیس مرکز حراست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد خواستار تعامل و همکاری همکاری کلیه واحدهای سازمان اعم از معاونت‌ها و مدیران و مسئولان تمامی حوزه‌ها شد .

به گزارش کیش نیوز ،  در جلسه ای با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، مرتضی حیدری رئیس مرکز حراست دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین جمعی از مدیران و معاونان سازمان، جعفر شیرزاده به عنوان مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شد.

جعفر شیرزاده مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم پس از دریافت حکم انتصاب خود از رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به فراخور گستردگی وظایف در سازمان منطقه آزاد کیش که شامل موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری، سیاسی و امنیتی می‌باشد و به تبع آن حراست سازمان نیز درگیر همه این مسائل و موضوعات خواهد بود و به همین جهت بایستی عهده‌دار طیف گسترده‌ای از این وظایف باشد بدیهی است این طیف گسترده که هر کدام نیازمند ساختاری منسجم و کامل است از عهده یک فرد یا یک واحد خارج بوده و همکاری کلیه واحدهای سازمان اعم از معاونت‌ها و مدیران و مسئولان تمامی حوزه‌ها را می‌طلبد.

مشاور مدیرعامل و سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش افزود: وظیفه حراست و پاسداری از ارکان و سیاستهای کلی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه ها جزء ماموریت های اصلی همه مسئولان کشور می‌باشد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، به منظور جلب رضایت خداوند، مردم و نظام، در پیشبرد اهداف سازمان با سرعت و دقت بیشتری گام برداریم.

  • منبع خبر : روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش