حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن زاده امام جمعه کیش در نشستی صمیمانه با مدیر عامل، معاونان و مشاوران شرکت عمران، آب و خدمات کیش دیدار کرد.

به گزارش کیش نیوز ، طی این دیدار مهندس مقدس زاده و معاونان و مشاوران وی در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گزارش اقدامات انجام شده، برنامه های آتی و روند موضوعات جاری شرکت را به خدمت امام جمعه کیش ارائه نمودند.

مهندس مقدس زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف شرکت حفظ منافع مردم و مصالح کیش است، افزود: این شرکت در تلاش است بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت در حوزه های مختلف شهرسازی، عمرانی و امور شهری به کیشوندان محترم و گردشگران عزیز جزیره کیش ارائه کند.

وی در ادامه بیان داشت: یکی از اهداف معاونان و مدیران شرکت این است تا با فعالیت های مستمر و کارشناسانه جزیره کیش را به دوران اوج خود بازگردانند که بی شک با انجام برنامه های مصوب و تلاش همکاران این هدف دست یافتنی است.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش همچنین گزارشی از اقدامات انجام یافته از جمله تدوین برنامه های عملیاتی، شناسایی و پایدار سازی منابع درآمدی و اصلاح ساختار عملیاتی ، تسریع و تسهیل امور در فرآیند انجام مسئولیت های شرکت در طول ۶ ماه گذشته و برنامه های آتی را ارائه داد.

مهندس مقدس زاده ضمن اشاره به اینکه بین مدیران و کارکنان شرکت همدلی و همراهی قابل تحسینی وجود دارد، تاکید کرد:  یکی از سرمایه های شرکت پشتیبانی و همدلی که معاونت ها و مدیریت در مسیر پیشبرد اهداف سازمان منطقه آزاد کیش، است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ضمن اشاره به اینکه اثرات فعالیت های این شرکت به زندگی شبانه روزی ساکنان و گردشگران جزیره کیش مرتبط است، عنوان کرد: یقیناً اقدامات مثبت و رو به رشد این شرکت نتیجه کار گروهی تمام مسئولان شرکت است.

وی ضمن تقدیر از اقدامات بعمل آمده و ابراز خرسندی از برنامه ها و هدفمندی اقدامات شرکت، افزود: کار کردن در فضایی دوستانه و اشتراکی ، موجب افزایش بازدهی فعالیت ها می باشدکه این فضای صمیمانه می تواند الگویی شایسته برای سایر ارگان ها و سازمان ها باشد.

امام جمعه کیش در پایان با بیان اینکه رمز موفقیت هرکاری، برنامه ریزی است، از مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش خواست تا در اجرای برنامه های آتی این شرکت به مؤلفه های اجتماعی و فرهنگی نیز نگاه ویژه ای داشته باشند.

شایان ذکر است، در این نشست معاونان و مشاوران شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش نیز گزارشی از اقدامات بعمل آمده در حوزه تحت مسئولیت خویش را ارائه نمودند.

  • منبع خبر : کیش نیوز