عشق ومحبت روز افزون به کیش وآرزوهای بزرگ برای توسعه این جزیره مرجانی از دیدگاههای بارز دکتر انصاری لاری بود

به گزارش کیش نیوز ، مراسم معارفه دکترغلامحسین مظفری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش با حضور دکترمرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد، دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش، مدیران ، مسئولان نظامی وانتظامی جزیره ،  نمایندگان اصناف و جوامع، سرمایه گذاران وفعالان اقتصادی و شهروندان جزیره کیش در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

مهندس کشتکار مدیرعامل مجموعه میکا در ابتدای صحبت های خود با اشاره به شهامت و مسئولیت پذیری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش گفت : جناب آقای مظفری ، مسئولیت و شهامت پذیرش این مقام را بر عهده گرفته اید که نشان از ریسک پذیری جنابعالی است و ما مجموعه ی سرمایه گذاران و مردم کیش بر آن ارج می نهیم.

وی در ادامه ابراز امیدوای نمود و افزود : امیدوارم تا حد توانتان نشده های کیش را انجام دهید و علاوه بر رضایت خود و خدایتان و سربلندی کیش به تعامل روز افزون و بیشتر با بخش واقعا خصوصی کیش  که دل آزرده ی دوره های انزوا هستند و فراز و نشیب ها کشیده اند و تمامی فرآیند ها و روش های کارآمدی رابه دقت رصد می کنند ، داشته باشید.

مهندس کشتکار همچنین به اخلاق مداری مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش اشاره نمود و آنرا ادب، بزرگی و بی آلایشی و مردانگی ایشان برشمرد و افزود :  جناب دکتر مظفری، ما مردم عام لوطی گری را خوب می فهمیم ، رخصت گرفتن جنابعالی از جناب دکتر انصاری لاری به جز ادب، بزرگی و بی آلایشی و مردانگی نبوده و انصافا دستمریزاد.

مدیرعامل مجموعه میکا همچنین به مطالبات انباشته عموم کیشوندان و فعالان اقتصادی اشاره نمود و گفت : جناب دکتر مظفری ، مطالبات انباشته عموم کیشوندان و فعالان اقتصادی را مطمئن هستم که با روی گشاده و همفکری و تعامل جنابعالی با عزیزان اقتصادی و اجتماعی به سر انجام خواهید رساند و از کنار رونق آن لبخند شادی را برای همه گردشگران و هموطنان عزیزمان به همراه یکدیگر به ثمر خواهیم رساند  و در یک کلام هر آنچه شنیده ام از جنابعالی جز خوبی و نیک نامی نبوده است صمیمانه از خداوند منان بهترین ها را برایتان آرزو مندم.

مهندس کشتکار در ادامه سخن گفتن در خصوص شخصیت والای دکتر انصاری لاری را سخت توصیف نمود و گفت :  برای آنکه از برادر گرانقدرم جناب آقای انصاری لاری مطلبی بگویم بسیار سخت بود ، هر چه فکر کردم تا ارادتم را به ایشان چگونه بیان کنم به سه نکته رسیدم :

جناب آقای انصاری لاری در طی این مدت ۱۴ ماه حضور جنابعالی در کیش حداقل ۱۴ بار در خصوص موضوعات مختلف مبتلا به جزیره کیش با هم گفتگو کردیم .

برای من به عنوان فردی بیرون از دلخوشی ها و دل نگرانیهای اجرایی جنابعالی آنچه جلب توجه و نظر می کرد این بود که هر چه از دیدارها و مدت ماندگاری شما در جزیره کیش بیشتر می گذشت، عشق و محبت روز افزونی بود که به کیش داشتید و در چشمان نافذ تان آرزوهای بزرگی را برای کیش می بینم که این خود عشق است که خداوند در وجود شما زنده نگه داشته است و امیدوارم این عشق همیشه شعله ور باشد.

مهندس کشتکار در پایان صحبت های خود گفت : شاید فرصت خدمت کوتاه بود اما از خود متشکر باشید که تیمی قوی،جوان ،علمی و شفاف را هدایت و به کیش معرفی کردید و مطمئن هستم جناب آقای دکتر مظفری از این ظرفیت و تجربه قابل توجه بهره مند خواهند شد.

همچنین یادآور می شود در ادامه این نشست هنرمند خوشنویس استاد شربیانی و زهرا نعمتی قهرمان المپیک وعضو هیات مدیره موسسه ورزش وتفریحات سالم کیش نیز از زحمات واقدامات ارزشمند دکتر انصاری لاری در دوره مسئولیت خود در سازمان تقدیر وتشکر کردند و ضمن گرامیداشت حضور دکتر مظفری درجزیره کیش به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای ایشان نیز آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است دراین مراسم حکم انتصاب دکتر غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش توسط دبیرشورایعالی مناطق آزاد اعطا و از خدمات وتلاش های دکتر انصاری لاری درمدت ۱۴ ماه تصدی مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش تقدیر شد.

  • منبع خبر : کیش نیوز