رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران در حاشیه بازدید از زيرساختهاي و امكانات ورزش جزيره کیش گفت: کیش به دلیل برخورداری از زیرساخت های ورزشی و شرایط آب و هوایی مناسب میتواند پايلوت بسیاری از ورزشها از جمله ورزش های رزمی در کشور باشد .

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران با هدف بازدید ز زيرساختهاي و امكانات ورزش رزمي جزيره مبني بر برگزاري مسابقات جهاني و آسيايي و دربرپايي اردوهاي ملي و همچنين استاژ فني و داوري و همچنين در خصوص قرار دادن جزيره كيش به عنوان پايلوت ورزشهاي تركيبي MMA دركشور وارد جزیره زیبای کیش شدند و مورد استقبال هيات رزمي كيش به همراه نايب رئيس و دبير و اعضاي شوراي سياست گذاري هيات و جمعي از ورزشكاران و مربيان قرار گرفتند .


یوسف بهتری در حاشیه سفر به جزیره کیش با اشاره به برنامه‌های آتی فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ گفت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ سعی خواهیم کرد که حتما کرسی‌هایی که در سطح بین‌المللی داریم، حفظ کرده و آن را ارتقا دهیم. تلاش می‌کنیم تا انجمن‌های معتبرمان همچون پنچاک سیلات، سومو، سامبو، آیکیدو و کِندو و باقی سبک‌ها را به مراجع بین‌المللی نزدیک کنیم. سرو سامام دادن به شرایط کیک‌بوکسینگ و کار در جوجیتسو و همچنین شروع قوی برای ورزش‌ بسیار بسیار پرطرفدار ام‌ام‌ای MMA، از اهم اهدافی است که ما در نیمه دوم سال جاری دنبال می‌کنیم.
همچنین احمد پاك نهاد رئيس هيات انجمن ورزشهاي رزمي كيش ضمن خیر مقدم به یوسف بهتری با بیان اینکه رشته كيك بوكسينك Imao، جوجيتسو به رشته هاي هنرهاي رزمي كيش اضافه شده و رشته هاي هنرهاي رزمي از سه به هفت رشته افزايش يافته افزود: رشته های جدید پس از معرفي مربيان و با حمايت موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش كار خود را آغاز خواهند نمود.
پاکنهاد در ادامه افزود : در تلاش هستيم تا بتوانيم تعداد رشته هنرهاي رزمي را در جزیره كيش افزايش داده که این موضوع مربيان زيادي را نیز در عرصه مربيگري به چرخه كار اضافه خواهد کرد و با توجه به اینکه جزیره کیش از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود امیدواریم که بتوانیم از پتانسیل خوب بخش خصوصی در کمک و حمایت از ورزشهای رزمی کیش استفاده نماییم
لازم به ذکر است که از جمله برنامه های دیگر اين سفر رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشهای رزمی ایران شامل بازدید از هیات جزیره کیش ، بازدید از سالن های ورزشی کیش و ديدار و گفت و گفتگو با مسئولين و ورزشكاران این جزیره زیبا و مرجانی مى باشد .

  • منبع خبر : کیش نیوز