گرچه تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد تغییر مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منتشر نشده و ما از طریق شبکه های اجتماعی و غیر رسمی مطلع شدیم، اما انتظار این است که در جابجایی ها دقت لازم صورت گیرد.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از ایرنا امام جمعه کیش با اشاره به بیانات و پیام رهبر معظم انقلاب به میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی گفت: نظریه مقاومت به عنوان محور پیام ایشان ضامن پیروزی، اقتدار ودستیابی به پیشرفت است.

حجت الاسلام و المسلین احمد حسن زاده درخطبه های نماز جمعه کیش افزود: پیروزی، اقتدار و پیشرفت سه دستاورد بزرگ نظریه مقاومت و ایستادگی است که مصادیق آنرا می توان در سطوح منطقه ای و جهانی از جمله در جریان مقاومت حزب الله لبنان و ایستادگی مردم فلسطین مشاهده کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درجریان دیدارهای اخیر ایشان با مسؤلان نظام، هنرمندان و اقشار مختلف مردم بر ضرورت تبیین هرچه بیشتر نظریه مقاومت تاکید کرد و افزود : این نظریه می تواند جهان اسلام را در مقابل دسیسه های غرب حفظ کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود، برگزاری آیین های ویژه هفته وحدت، برپایی نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی را از مهمترین رخدادهای اثر گذار و مهم کیش طی روزهای اخیر برشمرد و از مشارکت مردم وبرادران اهل سنت و شیعه و تلاش مسؤلان در برپایی اینگونه برنامه ها تقدیر و درعین حال بر ضرورت توجه به پیوست های فرهنگی رویدادها تاکید کرد.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و زیرساخت های مناسب این جزیره برای برگزاری همایشها ونمایشگاههای بین االمللی از مسؤلان خواست تا نگاهی ویژه به ظرفیت ها و قابلیتهای کم نظیر کیش داشته باشند.

وی اضافه کرد: جزیره گردشگری کیش با توجه به شرایط و زیرساخت های مناسب باید به قطب برگزاری همایشهای بین المللی تبدیل شود.

حسن زاده در ادامه سخنان خود موضوع تغییر مدیریت جزیره کیش را یکی از مباحث مهم و نگران کننده هفته گذشته در این جزیره عنوان کرد و افزود: گرچه تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد تغییر مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منتشر نشده و ما از طریق شبکه های اجتماعی و غیر رسمی مطلع شدیم، اما انتظار این است که در جابجایی ها دقت لازم صورت گیرد.

وی افزود: تغییرات گرچه از حقوق مدیریت ها است و گاهی اوقات ضروری است و ممکن است موجب شتاب در حرکت یک سیستم شود، اما گاهی نیز غیر ضروری است و باید در وقت مناسب صورت گیرد در غیر اینصورت ممکن است روند اداره امور را تحت تاثیر قرار دهد.

امام جمعه کیش، در پایان تصریح کرد: مردم کیش که همواره همراه با مسئولان برای توسعه و پیشرفت تلاش کرده اند با تیم مدیریت جدید کمال همکاری را خواهند داشت.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا در کیش