رئیس پلیس کیش گفت: مردم محوری و مردم داری، سیاست و رویکرد اصولی پلیس کیش است و در این زمینه با برخورداری از حمایت ها وهمدلی کیشوندان در راستای حفظ امنیت، آرامش و رونق اقتصادی کیش گام برمی دارد.

به گزارش کیش نیوز ، سرهنگ رحیم جهانبخش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این جزیره را یکی از نقاط پر تردد و خاص در کشور عنوان کرد و افزود: نگاه مردم محوری پلیس و حمایت های به موقع مردم در راستای تامین امنیت و آرامش و احساس امنیت از عوامل موفقیت پلیس کیش بوده است.

وی تاکید کرد: برای مردم جزیره کیش، رعایت و حفظ نظم و فرهنگ ترافیکی بسیار مهم است و این خود باعث می شود تا پلیس راهور براساس خواسته های مردمی درخصوص برخورد با تخلفات اهتمام بیشتری داشته باشد که در نهایت با نقد و انتقادهایی هم مواجه می شود.

رئیس پلیس کیش گفت: نوع برخوردهای پلیس در زمان اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و ماموریت ها خصوصا برخورد با ناهنجاری ها حکیمانه و در چارچوب ضوابط با در نظر گرفتن شأن و منزلت اجتماعی افراد است.

رئیس پلیس کیش افزود: با توجه به تلاش کارکنان پلیس و حمایت های مردم و مسئولان بویژه اعضای محترم شورای تامین با اجرای به موقع طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، شاخصه های جرم خیزی جزیره کیش از میانگین کشوری پایین تر است.

وی تاکید کرد: تماس بیش از ۲۵۰۰۰ هزار نفر در ۶ماهه اول امسال با پلیس ۱۱۰نشان از اعتماد عمومی مردم به پلیس و اهمیت دادن آنان به موضوعات پیرامونی خود بویژه برخورد به موقع و قاطع با جرایم و همچنین ایجاد آرامش و امنیت و حفظ آن است.

سرهنگ رحیم جهانبخش عمده جرایم جزیره کیش را جرایم اقتصادی عنوان و افزود: ما شاهد موفقیت هایی در حوزه برخورد با آسیب های اجتماعی ، کشف مواد مخدر در برخورد با واردکنندگان و نظارت بر حوزه دریایی و مرزی در سال۹۷ بوده ایم.

رئیس پلیس کیش به دغدغه های برخی از مردم در زمینه های آسیب های اجتماعی در مقایسه با سال های گذشته اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته انگیزه اصلی افراد برای ورود به جزیره صرفاً سرمایه گذاری اقتصادی همراه با آرامش و امنیت بوده اما امروزه افزایش جمعیت جزیره و مشکلات اقتصادی زمینه ای برای تخلفات و جرایم است که همگام با این روند برنامه ریزی و اقدامهای روزآمد در دستورکار قرار گرفته است.

  • منبع خبر : کیش نیوز