سرپرست و معاونان شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش به همراه اعضای شورای شهر کیش، با هدف رفع نواقص و مشکلات مطرح شده از سوی کیشوندان، از مناطق مسکونی مختلف جزیره زیبای کیش بصورت میدانی بازدید و با شهروندان و ساکنین این مناطق گفتگو نمودند.

به گزارش کیش نیوز ، در این بازدید مهندس عرب ضمن  نوید در جهت رفع نواقص مطرح شده از سوی شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن گفت : امروز به همراه اعضای شورای شهر کیش از روند ساخت و تکمیل فاز ۷ شهرک صدف و فاز F3 منطقه میرمهنا،  سفین قدیم و جدید و کرمانشاهان بازدید میدانی به عمل آمد که برخی از مشکلات موجود این مناطق نیازمند اخذ مجوز از سازمان منطقه آزاد کیش می باشد که مطمئنا در جهت پیگیری و انجام این امور در اسرع وقت اقدام خواهد شد .

سرپرست و معاونان شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: بخشی دیگر از این مشکلات که در حوزه  کاری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش قرار دارد، از صبح روز جمعه ۱۳ مهر، عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است .

همچنین  در ادامه مهندس عبدالنبی شرفی رییس شورای شهر کیش در خصوص پیگیری مطالبات کیشوندان ، گفت: طی جلسات متعدد با مهندس عرب ، درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان در بخش امور شهری بررسی شد و با پیگیری های به عمل آمده با همکاری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ، مطمئنا نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

شایان ذکراست، کیشوندان محترم می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به مسئولان شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش منتقل کنند تا طبق ضوابط و قوانین موجود، در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود

  • منبع خبر : کیش نیوز