محسن نظر پور سرپرست شرکت عمران ،آب و خدمات طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 5 اسفند روز مهندس به جامعه مهندسان کشور به ویژه جزیره کیش، از ابتکار و نوآوری مهندسان سخت کوش میهن اسلامی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور تقدیر کرد.

به گزارش کیش نیوز ، متن کامل پیام دکتر محسن نظر پور سرپرست این شرکت به مناسبت فرارسیدن ۵ اسفند ” روز مهندس” به شرح زیر است:
به نام خدا

خلاقیت ، ابتکار و نو آوری مهم ترین خصوصیات انسان های خوش فکر و پرتلاشی است که اندیشه و افکار بدیع خویش را تجسم می بخشند تا زمینه ساز رفاه و آسایش دیگران باشند.
مهندسان عزیز و پرتلاشی که همواره خود را در عرصه محدودیت ها می آزمایند و توسعه و پیشرفت کشور در بخش های مختلف مرهون همت بلند و سخت کوشی در خور تحسین آنان است.
از این رو پنجم اسفند زاد روز فیلسوف ، منجم و مهندس برجسته ایرانی، خواجه نصیر‌الدین طوسی یکی از پایه‌گذاران تمدن بزرگ اسلامی – ایرانی فرصتی مغتنم برای تجلیل از مهندسانی است که موتور محرکه کشور در بخش‌های عمرانی،ساختمانی ، کشاورزی و منابع طبیعی ، محیط زیست ، صنعت و معدن ، انرژی ، فناوری و ارتباطات ، هوافضا ، هسته‌ای ، دفاعی محسوب می شوند.
ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به تمامی مهندسان عزیز جزیره کیش به ویژه مهندسان مجرب و توانمند شرکت عمران ،آب و خدمات و آرزوی موفقیت های روز افزون برای تمامی این بزرگواران ، یاد و خاطره مهندسان شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس را نیز گرامی می داریم .
امید است تا در سایه تلاش مهندسان عزیز، شاهد رشد و تعالی فعالیت های علمی و دستاوردها و خدمات مهندسی در جزیره کیش باشیم .

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش