جت الاسلام والمسلمین بی نیاز امام جمعه کیش در نشست گرامیداشت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها با اعضای شورای شهر کیش با تقدیر از فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات در ماههای اخیر و همدلی کارکنان و مدیران این مجموعه که منجر به ارتقای کمی و کیفی خدمات این شرکت شده است اظهار داشت: همدلی و هم افزایی شرکت عمران، آب و خدمات با شورای شهر کیش عامل مهمی در توسعه زیر ساختها و ارتقای خدمات شهری بوده و بستر رسیدگی سریع به مطالبات مردمی را فراهم می کند.

به گزارش کیش نیوز ، مدیرعامل و شماری از مسئولان این شرکت به مناسبت گرامیداشت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها با اعضای شورای شهر کیش دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز امام جمعه کیش با تقدیر از فعالیت های شرکت عمران، آب و خدمات در ماههای اخیر و همدلی کارکنان و مدیران این مجموعه که منجر به ارتقای کمی و کیفی خدمات این شرکت شده است اظهار داشت: همدلی و هم افزایی شرکت عمران، آب و خدمات با شورای شهر کیش عامل مهمی در توسعه زیر ساختها و ارتقای خدمات شهری بوده و بستر رسیدگی سریع به مطالبات مردمی را فراهم می کند.
حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز با تاکید بر اینکه برجسته سازی فعالیت های ارزشمند و بینظیر فرهنگی و مذهبی در کیش مسئولیتی اجتماعی بر دوش همه ماست تصریح کرد: برای تحقق این مسئولیت اجتماعی باید همدلانه همکاری کنیم تا زیبایی های معنوی و اخلاقی و فضای فرهنگی این منطقه آزاد در سطح ملی به شایستگی دیده شود.
وی با اشاره به اهمیت توجه شورای شهر به مسائل رفاهی ، معیشتی و اقتصادی ساکنان افزود: همراهی بخش های مختلف دولتی و خصوصی در برگزاری برنامه های فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت کارگران زحمت کش جزیره کیش جای تقدیر دارد و باید در تمام مدت سال استمرار داشته باشد.
محسن نظر پور نیز در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری مسئولانه شورای شهر با شرکت عمران, آب و خدمات اظهار داشت: این تعامل بسیار خوب و کم نظیر از یک سو، زمینه ساز انتقال درخواست ها و نظرات مردمی به شرکت بوده و از سوی دیگر روند اطلاع رسانی فعالیت های انجام شده در شرکت به ساکنان جزیره کیش و اقشار مختلف مردم را تسریع و تسهیل می کند.
وی با اعلام آمادگی برای حمایت از تقویت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کیش گفت: شرکت عمران، آب و خدمات همواره از نظرات اعضای پرتلاش شورا برای بهبود کمی و کیفی خدمات و پاسخگویی به مطالبات مردمی استقبال کرده و تمام توان خود را برای توسعه فعالیت های شورای شهر که در راستای رفاه ساکنان و بهبود شرایط کار و فعالیت در جزیره کیش است بکار خواهد گرفت.
بدریه بحرینی رییس شورای شهر کیش نیز با تاکید بر استمرار و تقویت همکاری های گسترده بین شرکت عمران، آب و خدمات ابراز امیدواری کرد فضای تعاملی موجود سبب تقویت عملکرد شورای شهر کیش در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی شود.
لازم به ذکر است در تقویم کشورمان روز نهم اردیبهشت با عنوان ” روز شوراها ” نامگذاری شده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش