دکتر جانی هاریانتو، رئیس دانشگاه پریزیدنت اندونزی طی نامه‌ای رسمی به آقای دکتر محمدشریف ملک‌زاده، نظریه‌پرداز تئوری MFT آمادگی دانشگاه پریزیدنت اندونزی را برای میزبانی از مراسم برگزاری اعطای جوایز MFT اعلام نمود.

به گزارش کیش نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان بین‌المللی سیتی وان در بخشی از این نامه آمده است: «موجب خوشوقتی است تا در این ابتکار مشارکت نماییم. دانشگاه پریزیدنت آمادگی خود را به عنوان میزبان و محل دبیرخانه رقابت علمی جوایز MFT چارچوب ملک‌زاده برای گردشگری) اعلام می‌دارد.

ما بر این باوریم که نظریه MFT حمایت و نقش ارزنده‌ای در آموزش جهانی بویژه در حوزه گردشگری خواهد داشت.

مراسم اعطای جوایز MFT بصورت دوسالانه و با همکاری اتحادیه بین‌المللی روسای دانشگاه‌ها (IAUP) و سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) برگزار خواهد شد و در چهار گروه به مدیر برتر، پژوهش برتر، کارآفرین برتر گردشگری با علایق ویژه و نوآوری برتر در گردشگری حلال اعطا می‌گردد.

طرح‌ها، پروژه‌ها، ابتکارات و اقدامات تاثیرگذار در صنعت گردشگری به دبیرخانه ارائه و توسط هیات داوران مورد قضاوت و رای‌گیری قرار گرفته و نفرات برتر تعیین خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بین‌المللی سیتی وان، این اقدام به پاس تقدیر از دست آوردها و تلاش‌های علمی پروفسور محمدشریف ملک‌زاده، پدر علم نوین گردشگری و حمایت از فعالان عرصه گردشگری جهان و ارائه راهکارهای جدید برای حل بحران‌های جهانی برنامه‌ریزی شده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی سازمان بین‌المللی سیتی وان